סמסונג השיקה את ה-Galaxy S8 וה-Galaxy S8 Plus

בחברה יודעים שהציפיות ממנה גבוהות במיוחד, במיוחד לאחר פרשת ה-Galaxy Note 7 ● לדברי די.ג'יי.קו, נשיא עסקי התקשורת הניידת של הענקית: "זהו ציון דרך חדש במורשת הסמארטפונים של סמסונג"

ה-Galaxy S8 החדש של סמסונג. צילום: יח"צ

סמסונג (Samsung) השיקה אתמול (ד') בערב בניו יורק את שתי הגרסאות של מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-Galaxy S8 וה-Galaxy S8 Plus, כשגם במסיבת השקה של מכשיר נוצץ וחדש עדיין מרחפת פרשת ה-Galaxy Note 7 המתלקח, שבעקבותיה נערך ריקול של מיליוני מכשירים שלו שנמכרו כבר.

גם בסמסונג יודעים שהציפיות ממנה גבוהות במיוחד, כיצרנית הסלולר הגדולה בעולם, שאיבדה בעקבות הפרשה את מקומה הראשון בתחום הסמארטפונים לטובת אפל (Apple), היריבה הנצחית של כולם.

הוכחה לכך סיפק די.ג'יי.קו, נשיא עסקי התקשורת הניידת של הענקית הקוריאנית, כשאמר באירוע ההשקה, כי "ה-Galaxy S8 הוא הדרך שלנו לרכוש מחדש את אמון הצרכנים ולהגדיר מחדש את מה שאפשר להשיג בבטיחות. זהו ציון דרך חדש במורשת הסמארטפונים של סמסונג".

כקודמו, גם ה-S8 מוגן ממים ומאבק בתקן IP68. השינוי הגדול ביותר הוא העברה של כפתור הבית וחיישן טביעת האצבע לגב המכשיר, כשכפתורי ה"חזור" והאפליקציות הפכו למקשי תוכנה.

עוד התיישרה סמסונג עם מגמת הגדלת המכשירים, כשדגם ה-S8 מציג עכשיו מסך בגודל 5.8 אינץ', ודגם ה-S8 Plus הוא בעל מסך של 6.2 אינץ', ושניהם מצופים בזכוכית Corning Gorilla Glass 5 מלפנים ומאחור.

מסך המכשיר החדש הוא SUPER AMOLED, ברזולוציה של 2960×1440, ויחס המסך יהיה 18.9:5 שדומה יותר לטלוויזיות המיוצרות כיום – המשפר את שטח המסך ואת האפשרות לעבודה עם מסך מפוצל.

המכשיר החדש מצויד במצלמה קדמית מתקדמת עם 8 מגה פיקסל ופוקוס אוטומטי חכם F1.7 ובמצלמה אחורית דואלית של 12 מגה פיקסל עם פוקוס F1.7, המאפשרות תוצאות צילום, זום ומניעת טשטוש משופרות גם בתאורה נמוכה, כמו גם עיבוד תמונה משופר.

Galaxy S8. צילום: יח"צ

Galaxy S8. צילום: יח"צ

סמסונג טוענת גם, כי המכשירים החדשים מצטיינים בתכונות האבטחה שלהם, ובנוסף לטביעות האצבע הוא מציע גם סורק קשתית עין וזיהוי פנים, כדי שהמשתמשים יוכלו לבחור באימות זהות ביומטרי המתאים להעדפותיהם.

החברה שילבה את העוזרת הקולית שלה, Bixby, ששולבה כבר מראש בכמה שירותים ואפליקציות במכשיר החדש, כמו המצלמה, אנשי הקשר, הגלריה, ההודעות וההגדרות. בהמשך מתעתדת סמסונג להרחיב את היכולות ולשלב את Bixby באפליקציות נוספות של סמסונג ושל צדדים שלישיים.

יכולות של מודעות הקשרית (context awareness) מאפשרות ל-Bixby להציע עזרה מותאמת אישית על סמך המידע שהוא צובר על תחומי העניין, המצב והמיקום של המשתמש. הודות לטכנולוגיית זיהוי התמונות של Bixby, המשתמשים גם יוכלו לערוך קניות, לחפש תמונות ולקבל פרטים על מקומות סמוכים.

ממשק חובק הכל

לדברי החברה, ככל שהאקו-סיסטם של Bixby ימשיך להתרחב, הוא יוכל להתקשר עם התקנים, אפליקציות ושירותים אחרים כממשק "חובק הכל" ולהציע חוויות ותרחישים חדשים המפשטים את החיים.

בשוק האמריקני יתבססו המכשירים על שבב ה-Snapdragon 835 של קואלקום, בעוד שבאזורים גיאוגרפיים אחרים, בהם ישראל, יתבססו המכשירים על מעבד ה-Exynos 8895 בעל ארבע הליבות, שהחברה מייצרת בעצמה.

ה-Galaxy S8 גם יתחבר ל-Gear 360 החדש על מנת ליצור סרטי וידיאו 4K של 360 מעלות ותמונות של 15 מגה פיקסל.

לקראת עידן האינטרנט של הדברים ההולך ותופס תאוצה, שילבה סמסונג במכשיר את ממשק ניהול ההתקנים Samsung Connect, שיאפשר לנהל את כל ההתקנים המחוברים מאפליקציה משולבת אחת.

ה-Galaxy S8 יהיה זמין החל מ-21 באפריל בקשת צבעים עשירה לרבות שחור חצות, אפור סחלב, כסף ארקטי, כחול אלמוג וזהב מייפל.

במקביל להשקת מכשירי הדגל החדשים, הציגה סמסונג גם את ה-Samsung DeX, תחנת עגינה המאפשרת להפוך את המכשיר לסביבת עבודה שולחנית מבוססת אנדרואיד.

כדי להתחיל לעבוד, על המשתמש פשוט לחבר את הסמארטפון ל-DeX Station המחברת את הסמארטפון למוניטור תואם HDMI, ולהתחבר לכל מקלדת עם קישוריות בלוטות', חיבור USB או RF-type ועכבר.

Samsung DeX. צילום: יח"צ

Samsung DeX. צילום: יח"צ

למי שזקוקים ליישומים מבוססי מערכת הפעלה Windows, ה-Samsung DeX גם מאפשר למשתמשים להגיע מרחוק ובאופן מאובטח לשולחנות עבודה וירטואליים באמצעות פתרונות של שותפים כגון סיטריקס (Citrix), VMware ו-Amazon Web Services.

לצד אלה, השיקה סמסונג גם גרסה חדשה למצלמת ה-GEAR 360 שלה, ברזולוציית 4K ובעלת חיישני תמונה בני 8.4 מגה פיקסל ועדשת Bright Lens F2.2 בשתי עדשות "עין הדג", המאפשרות ל-Gear 360 ליצור תמונות בעלות רזולוציה גבוהה.

GEAR 360. צילום: יח"צ

GEAR 360. צילום: יח"צ

מצלמת ה-Gear 360 מציעה גם שיתוף תוכן בזמן אמת: כאשר היא מסונכרנת עם סמארטפון או מחשב תואם, ההתקן החדש מאפשר למשתמשים לשתף את התוכן באמצעות שידור חי באיכות גבוהה או העלאה ישירה לפלטפורמות כגון פייסבוק (Facebook), יוטיוב (YouTube) או Samsung VR.

המהדורה החדשה של המצלמה תואמת כמעט את כל מכשירי החברה מהדורות האחרונים, ומציעה גם תאימות משופרת להתקני iOS ולמחשבי Windows  ו-Mac.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים