מנמ"ר הבורסה פורש במפתיע: "בחרתי ללכת אחר האמת המקצועית שלי"

רונן הורוביץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של הבורסה, התפטר במפתיע מתפקידו לאחר שלושה חודשים בלבד

רונן הורוביץ, מנמ"ר הבורסה. צילום: קובי קנטור

רונן הורוביץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות של הבורסה, התפטר במפתיע מתפקידו והוא יסיים בקרוב את עבודתו בארגון.

הורוביץ נכנס לתפקידו לפני שלושה חודשים, בלבד, והוא החליף את אלדד הרשטיג, שפרש גם הוא מהבורסה וכיום הוא יועץ עצמאי. הסיבות לפרישתו המפתיעה של הורוביץ לא ברורות.

הבורסה לא הוציאה הודעה רשמית, אולם ממכתב ששלח הורוביץ להנהלת הבורסה ובו הודיע על החלטתו לסיים את תפקידו, ניתן להבין את הרקע למהלך.

וכך כותב הורוביץ: "אחרי שלושה חודשים שבהם למדתי את אתגרי הבורסה ובחנתי את המתווה והכיוונים שבהם נדרש לפעול לנוכח האתגרים העצומים בפניהם עומדת הבורסה, הגעתי למסקנה כי במציאות המורכבת שנוצרה, לא ניתן להגשים וליישם את הפתרונות הנדרשים".

הוא המשיך והוסיף כי "מצב זה לא תואם את הציפיות שלי מהמקום ומהתפקיד, ולכן בחרתי באמת המקצועית והאישית שלי, והודעתי על סיום תפקידי".

מועד הפרישה הסופי טרם פורסם.

אלדד הרשטיג, מנכ''ל H-E Consulting. צילום: יוסי קריכלי

אלדד הרשטיג, מנכ"ל H-E Consulting. צילום: יוסי קריכלי

לפני שהצטרף לבורסה שימש הורוביץ כסמנכל הטכנולוגיות של כאל במשך כשנתיים. לפני כן כיהן בתפקידים בכירים במשרד ראש הממשלה, בין היתר כראש אגף טכנולוגיות.

במהלך התקופה הקצרה בה כיהן בבורסה, הספיק הורוביץ להשלים את התכנון וההעלאה לאוויר של "מאיה" – מערכת הדיווחים המקוונת של החברות הציבוריות. המערכת עברה שיפוץ ושדרוג, עיצוב חדשני, ממשקי משתמש נוחים, אפשרות שיתוף הודעות ברשתות חברתיות ועוד.

יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה. צילום: אתר הבורסה

יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה. צילום: אתר הבורסה

פרישתו של הורוביץ מצטרפת לפרישתם של בכירים נוספים שפרשו מהבורסה בתקופה האחרונה. בשבוע שעבר הודיע המנכ"ל, יוסי ביינארט על  סיום תפקידו, לאחר שהיה בחופשת מחלה מספר חודשים ובעקבות זאת הוקם ועד איתור לבחירת מנכ"ל חדש.

זעזועים אלה מתרחשים באחת התקופות היותר קשות של הבורסה, בשיאם של מאמצים להגדיל את  מספר החברות הנסחרות שם, וכן בניסיון לחבור לבורסות בעולם כגון נאסד"ק (NASDAQ).

על רקע זה ועל רקע כוונת הנהלת הבורסה לבצע מהלכי התייעלות, מתנהל מאבק ממושך של העובדים המתנגד למהלכים אלו, ללא שיתוף  העובדים, ומתנגד לפיטורים שצפויים בעקבות המהלכים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים