שבעה ארגונים וסטארט-אפים ישראליים יציגו בכנס אורקל העולמי

בין החברות שיציגו ניתן למצוא את קמינריו, אקסנה, אטיוניטי ו-JFrog ● הישראלי שמציין שיא של השתתפות בכנס הוא עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס ● זו תהיה לו הפעם התשיעית בכנס והשמינית שבה הוא מרצה

עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס. צילום: יח"צ

שבעה ארגונים וחברות סטארט-אפ ישראליות יציגו בכנס Oracle Open World 2016, שייערך בשבוע הבא בסן פרנסיסקו.

קמינריו (Kaminario) תציג פיתוחים בתחום האחסון, בהם אינטגרציה של איכות שירות (QoS) לסביבות אורקל (Oracle), תכונה אשר תגביר את הערך המוסף הקיים של יישום סביבות אורקל על פתרון האחסון של קמינריו.

מערך ה-Kaminario K2 all-flash מספק אג'יליות, עם יכולת גידול וביצועים בעולם הדטה סנטר, על מנת להתמודד עם העולם מוכוון-ענן של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת, בכל מקום ובכל זמן.

אנשי אקסנה (Axxana) יציגו את מוצר החברה, "פניקס", אשר מציע פתרון של אפס אובדן מידע לכל מרחק, לכל סוג של אחסון או רפליקציה – עבור בסיסי נתונים ואפליקציות אורקל.

המוצר מאפשר לחברות להתאושש מאסון בלא אובדן מידע, עד הטרנזאקציה האחרונה שנעשתה לפני האסון, ובכך להביא להתאוששות מדויקת ומלאה, ללא תקלות ובמינימום זמן, עם חיסכון בעלויות קווי התקשורת.

שיפור יכולת ההתאוששות מאסון

מוצר חדש של החברה, בשיתוף עם קבוצת ה-Active Data Guard Far Sync של אורקל, חוסך את עלות התשתית הנדרשת ל-Far Sync ובה בעת משפר את יכולת ההתאוששות מאסון.

בפברואר השנה אורקל  רכשה את ראבלו (Ravello Systems) הישראלית, תמורת סכום המוערך בכחצי מיליארד דולר. ראבלו מספקת דרכים יעילות להרצת יישומים על גבי מחשוב ענן, ופיתחה כלים לאיזון עומסים ולתפעול יעיל יותר של שירותים ויישומים על ענן ציבורי.

כך, מסייעת החברה הנרכשת לשנע יישומים מ"חצר הבית", ה-IT הפנימי של הלקוח הארגוני – אל הענן הציבורי, ולהיפך. בדרך זו, כלי ראבלו משמשים מעין מפעיל וירטואלי לתחום הענן, ומנהלים עבור ארגונים את נכסי ה-IT שלהם עבורם – ובשקיפות. אנשי ראבלו ישתתפו כמרצים בשישה מושבים שונים וגם יציגו הדמיה חיה של הטכנולוגיה בשטח ה-demo-ground בכנס.

לעמוד בקצב הפצת התוכנה

אטיוניטי (Attunity) מספקת מוצרי תוכנה ארגונית לשילוב נתונים וזיהוי אירועים עסקיים בזמן אמת. פלטפורמת ניהול ה-Big Data של אטיוניטי מאיצה העברה וזמינות נתונים, תוך מיכון של הכנת מידע לצורך ביצוע אנליזות ואופטימיזציה של ניהול מידע כולל תובנות וניתוח. בכנס יציגו אנשי החברה את Attunity Compose, תוכנה מתקדמת לאוטומציה של מחסני נתונים.

JFrog פיתחה פלטפורמה המשנה את הדרך בה ארגונים בעולם מפיצים תוכנה באמצעות מוצרים להאצת תהליכי ניהול, אחסון והפצת תוכנה. בין היתר תציג את Bintray, פלטפורמת ענן שתוכננה ונבנתה עבור מפתחים לאחסון, הפצה, הורדה, קידום ושיתוף קוד. מדובר בפתרון מלא של הפצה כשירות, Distribution as a Service, המאפשר לארגונים לעמוד בקצב הפצת התוכנה הנדרש בעידן הענן.

הישראלי שמציין שיא של השתתפות בכנס Oracle Open World הוא עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס (Brillix) ונשיא ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל.

זוהי הפעם התשיעית שלו בכנס והשמינית שבה הוא מרצה. הפעם הוא ירצה על המלצות מעשיות (Best Practices) למימוש הארכיטקטורה החדשה של בסיס הנתונים של אורקל בגרסת Oracle Multitenant 12c, וכיצד ניתן להשתמש בה בצורה הטובה ביותר כדי לממש קונסולידציה של כמה בסיסי נתונים – עבור סביבות ענן פרטי או ציבורי.

זהר אלקיים, CTO בריליקס, ירצה בכנס על טכניקות מתקדמות בכתיבת שאילתות SQL ועל טיפים לשימוש נרחב בפונקציות אנליטיות.

מערכת אנשים ומחשבים תדווח מן הכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים