שמוליק סיטון, סאפ: "נדרש לחבר בין מכשירים לבין תהליכים עסקיים"

סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות בסניף הישראלי של החברה, אמר כי "החזון הוא לסייע לעולם להתנהל טוב יותר ולשפר את איכות חייהם של האנשים"

שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות, סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"נדרש לחבר בין מכשירים לבין תהליכים עסקיים כדי להפיק תובנות בעלות ערך עבור ארגונים". כך אמר שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות, סאפ (SAP) ישראל.

סיטון דיבר באירוע "האינטרנט של הדברים", IoT.con. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים אתמול (ב'), באולם אירועים LAGO, ראשון לציון. את הכנס הנחו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, ואילן אלתר, מנכ"ל אלתרנט.

חזון החברה, אמר סיטון, "הוא לסייע לעולם להתנהל טוב יותר ולשפר את איכות חייהם של האנשים. הלקוחות הארגוניים שלנו מצפים שנסייע להם לנהל את פעילותם ואת התהליכים שלהם באופן פשוט וקל יותר". לדבריו, "נדרש לחבר בין אנשים וטכנולוגיה באופן פשוט ובזמן אמת, ובדרך זו לאפשר להם לבחון על בסיס יומיומי, מחדש, כיצד הם יכולים לקדם את פעילותם ולהיות משמעותיים יותר עבור לקוחותיהם".

סאפ, אמר סיטון, "מציעה לחברות וארגונים פתרונות לעולם האינטרנט של הדברים. זאת, כחלק ממענה רב שנים עם מתן פתרונות עסקיים-טכנולוגיים לארגונים הניצבים מול האתגרים המשמעותיים ביותר עבורם". כך, הסביר, "פתרון SAP HANA Cloud Platform אותו אנו מציעים, מאפשר לארגונים להשתמש בו ולמנף אותו באמצעות בניית יישומים משלימים על בסיסו. הפתרון מאפשר להם לנצל יכולות של Big Data, קישוריות ואינטגרציה – לרבות ליישומי האינטרנט של הדברים, אבטחת מידע, עיבוד תהליכים, חיזוי ואנליטיקה מתקדמת, ממשק משתמש חדשני, מובייל, ניהול API וסביבות הרצה, דומת Java ו-HTML5".

לדברי סיטון, "באמצעות טכנולוגיית האינטרנט של הדברים ופתרון SAP HANA Cloud Platform אנו מחברים בין מכשירים לבין תהליכים עסקיים והופכים מידע גולמי למידע שימושי, עם תובנות אופרטיביות שניתן ליישם".

סיטון אמר כי "המערכת מוטמעת במגוון ארגונים, בין השאר בכמה ערים חכמות, דוגמת בוסטון ויוהנסבורג. כך, בבוסטון ניתן לערוך מעקב אחר מצב הספרים המושאלים בספריות העירוניות, עם חיתוכים ומדדים שונים. חיישנים המותקנים על גבי אוטובוסים מדווחים על בורות בכביש. בחברה המייצרת בלמים למטוסים, ניתן לבקר את מצב הבלם ולהאריך את חייו. חיישנים המותקנים בגופם של שחקני הכדורגל בנבחרת גרמניה, מאפשרים לערוך הדמיות לאחר האימון, לבקר את אופן המשחק של השחקנים ולקבוע מי שיחק טוב יותר". הוא סיים באומרו כי "לצד היות האינטרנט של הדברים אתגר, שמשבש מודלים עסקיים קיימים, מדובר בהזדמנות עבור ארגונים להוביל עם מודלים עסקיים חדשניים".

אופיר יונה, סמנכ''ל מכירות IQP. צילום: ניב קנטור

אופיר יונה, סמנכ"ל מכירות IQP. צילום: ניב קנטור

פיתוח ללא קוד

אופיר יונה, סמנכ"ל מכירות IQP, תיאר את פעילות החברה לסביבות פיתוח ללא קוד. החברה היפנית-ישראלית, אמר, "פיתחה ערכת פיתוח לאפליקציות המבוססות על האינטרנט של הדברים, המאפשרת ליצרני חומרה שונים לשווק אותה עם ערכה של יישומים מוכנים לשימוש".

הפלטפורמה, אמר יונה, "מאפשרת לארגונים לבנות אפליקציות מהר ובזול, כך שהלקוח שלהם יכול להשתמש מיידית במוצר. המערכת מבוססת על שרת שלנו, התומך בכל הפרוטוקולים הקיימים ומאפשר למפתחים לבנות אפליקציה המבוססת על ריבוי פרוטוקולים. כך, ייצרנו סטנדרט חדש לפיתוח אפליקציות ללא כתיבת קוד".

יונה סיים בציינו כי "אנו נותנים סביבה לפיתוח מהיר ופשוט של אפליקציות באינטרנט של הדברים. כך, קונצרן הענק היפני פוג'יטסו (Fujitsu) אימץ את הפתרון שלנו כסביבת פיתוח לאינטרנט של הדברים. הם מסתייעים בנו לניטור ולמניעת תאונות בסביבת העבודה במפעלים. אנו נמצאים על Bluemix, סביבת ענן הפיתוח של יבמ (IBM)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים