אדוונטק תקים ERP של סאפ במאוחדת בפרויקט בהיקף מיליוני שקלים

הפרויקט החל החודש, והוא צפוי להסתיים עד סוף שנת 2016 ● המערכת שתוטמע תחליף את מערכות AS/400 הוותיקות, ששירתו עד כה את משתמשי המאוחדת

אדוונטק ומאוחדת

אדוונטק תבצע פרויקט להטמעת מערכת ERP של סאפ (SAP) בקופת חולים מאוחדת, כך נודע לאנשים ומחשבים. היקף הפרויקט לא נמסר, אולם הוא עומד על מיליוני שקלים בודדים.

הפרויקט החל החודש, והוא צפוי להסתיים עד סוף שנת 2016. המערכת שתוטמע תחליף את מערכות AS/400 הוותיקות, ששירתו עד כה את משתמשי המאוחדת. המערכת, ERP S4/HANA, תתמוך בתהליכים העסקיים וכן בהפקת מידע אנליטי ניהולי עבור החברות בקבוצת מאוחדת ועבור מקבלי ההחלטות בקופה. המערכת תתמוך בכ-1,000 משתמשים, המבוזרים במטה החברה, במחוזות, במרפאות, במכונים ובבתי מרקחת.

מתודולוגית יישום המערכת מבוססת על Best Practice למגזר הבריאות. הטמעת המערכת תיתן מענה לכמה תחומים: פיננסי באמצעות Simple Finance Powered by HANA, ניהול תקציב, בקרה ותמחיר, רכש (הסכמים, שירותים, חומרים), קטלוג ומלאי ועוד. הפתרון מיישם מתודולוגיות מתקדמות, אחת מהן היא השלמת מלאי בשיטת Kanban (ידועה גם כ-Just in Time), וממשקי משתמש מתקדמים.

זמינות ורמת ביצועים גבוהה

הטמעת הפרויקט תספק מענה לכלל הדרישות הנוכחיות, אלו הידועות במועד השקת הפרויקט, אולם הוא צפוי גם להיות גמיש דיו כדי לספק מענה לדרישות עתידיות.

השילוב של מורכבות המערכת, כמו גם היקף השימוש, מציב אתגר בפני אנשי אדוונטק, אשר אמונים על תכנון ומימוש הפרויקט, בהיבט הביצועים. זה ייענה על ידי שימוש בארכיטקטורת HANA – המיישמת טכנולוגית In-Memory לאחסון המידע, ומחליפה את הדיסקים האלקטרו-מכניים הישנים, לצד יישום פתרונות SAP ERP ו-SAP BI.

עוד יושם דגש בפרויקט על זמינות ורמת ביצועים גבוהה, לטובת הפונקציונליות ומימוש התהליכים העסקיים. אלה יאפשרו, בין השאר: הקדמה של דו"חות ומהלכים תקופתיים, יישום מודלים של תחזית, ביצוע סימולציות מתקדמות, יישום תהליכים שונים בזמן אמת והגדלה משמעותית של תפוקות המערכת ורמת השירות למשתמשי המערכת ולדרג הניהולי.

קופת חולים מאוחדת היא ארגון הבריאות השלישי בגודלו בישראל, והיא מעניקה שירותים ליותר מ-1.1 ממיליון מבוטחים, והיא זוכה בציונים גבוהים בסקרי שביעות רצון של הלקוחות. שיעור הגידול במספר לקוחות מאוחדת הינו הגבוה ביותר בקרב כל קופות החולים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים