איציק בורשן מונה לסמנכ"ל מערכות המידע של קל אוטו

בורשן מגיע לתפקיד לאחר שהיה מנמ"ר במפעל של אינטל בקריית גת ● הוא יחליף את יוני ראוכברגר, שאחרי חמש שנים עבר לתפקיד ניהולי בכיר בחברת הביטוח מגדל

איציק בורשן, סמנכ"ל מערכות המידע החדש של קל אוטו. צילום: דני זודקביץ'

חילופי מנמ"רים בחברת השכרת הרכב קל אוטו: איציק בורשן מונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע וחבר הנהלת החברה במקומו של יוני ראוכברגר, שכיהן בתפקיד במשך חמש שנים. ראוכברגר עבר לחברת הביטוח מגדל, לתפקיד ניהולי בכיר.

לבורשן ניסיון של יותר מ-10 שנים בתפקידי ניהול מערכות מידע בכירים בחברות גלובליות, כגון נומוניקס. בתפקידו האחרון היה מנמ"ר מטעם אינטל (Intel) במפעל קריית גת, שייצר זיכרונות הבזק עבור מיקרון (Micron).

בורשן היה אחראי על תחזוקת ושדרוג תשתיות המחשוב, וכן על פיתוח והטמעה של הקול סנטר הארגוני ושל אפליקציות ארגוניות והנדסיות, לרבות בסביבת המובייל.

ביולי 2013 מימשה אינטל את הזכות שלה להשתלט מחדש על מבנה המפעל בו שכנה מיקרון, בצמוד למפעל שלה בקריית גת. זאת, לאחר שניסיונות מצד הנהלת מיקרון לרכוש אותו באופן עצמאי או למצוא גורם מצד שלישי שיקנה אותו – נכשלו. מרבית עובדי המפעל נקלטו בחזרה באינטל וחלקם הקטן פוטר.

בעבר ניהל בורשן מספר תחומים של הנדסה באינטל ובכלל זה שימש במשך ארבע שנים בתפקידי הנדסה וניהול בארצות הברית. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, עם מיקוד בניהול טכנולוגי.

יוני ראוכברגר, המנמ"ר היוצא של קל אוטו. צילום: קובי קנטור

יוני ראוכברגר, המנמ"ר היוצא של קל אוטו. צילום: קובי קנטור

קל אוטו היא קבוצת השכרת הרכב השלישית בגודלה בישראל. החברה נמצאת בבעלות פרטית של שמוליק ואלה קליין, שהקימו אותה ב-1992. קל אוטו צמחה בקצב מהיר וכיום, בנוסף לעסקי ההשכרה, ליסינג, מכירת רכבים ותפעול ציי רכב, בבעלות הקבוצה חברות נוספות, שעוסקות בתחומי הביטוח, שילוט החוצות, הלוגיסטיקה והתיירות. כמו כן, קל אוטו היא הבעלים של מכללת Highway.

במסגרת פעילות ההתרחבות וההשקעות הגדולות שעשתה החברה בהרחבת ציי הרכב שלה, נעשו לא מעט השקעות בתחום של מערכות מידע, שתומכות בליבת העסקים של החברה: תחזוקה ושירות. בין היתר, ניתנו טאבלטים לכל דרגי החברה והוטמעו מערכות נלוות אחרות.

מינויו של בורשן מגיע בהמשך למספר תזוזות בתפקידי מנמ"רים בארגונים שונים שנרשמו בחודשים האחרונים. בני גורביץ' עזב לא מכבר את בנק איגוד ועבר לתפקיד מנכ"ל כללביט, זרוע המחשוב של כלל. את מקומו תפסה לאה בן טובים, שהגיעה מתפקיד בכיר בסניף הישראלי של הקונצרן ההודי טאטא (TATA). במהלך החודשים הקרובים ייבחר ממלא מקום לאשר רשף, סמנכ"ל מערכות המידע של לאומי קארד, שהודיע בסוף השנה שעברה על החלטתו לפרוש. גם בבורסה בתל אביב אמורים לבחור בסמנכ"ל מערכות מידע במקום אלדד הרשטיג, שהודיע על סיום תפקידו. בבנק הפועלים נערכו בתחילת השנה חילופי מנמ"רים עקב שינויים ארגוניים עליהם הכריז: אבי כוכבא מונה למנהל החדשנות של הבנק וסיים את תפקידו כמנמ"ר ואת מקומו תפסה אתי בן זאב, שהגיעה מתוך שורות בנק הפועלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים