גרטנר: ארגוני ביניים נדרשים ל-ERP שיסייע להם במסע לדיגיטל

סאפ מובילה בריבוע הקסם של חברת המחקר, שבחן מערכות ERP לארגוני ביניים ● את רביע בעלות החזון מובילה מערכת ה-ERP של מיקרוסופט

הדרך לדיגיטל מתחילה כאן. ERP

ארגוני ביניים נדרשים להטמיע מערכות ERP שיתמכו במסע שלהם להפיכתם לארגונים דיגיטליים, כך קובעת גרטנר (Gartner) בדו"ח שפרסמה.

על פי חברת המחקר, אף שתקציביהם של ארגוני הביניים קטנים יותר מאשר אלה של ארגוני אנטרפרייז, הרי שליבתם העסקית זהה בחשיבותה לאלה של הארגונים הגדולים, ולכן הם נדרשים לבצע כמה שינויים במערך ה-IT שלהם בכלל ובמערכות ה-ERP בפרט: להיות ידידותיים יותר ללקוחות, להעצים את יכולות ה-ERP, כולל היכולת לפשט את האינטגרציה עם אפליקציות בענן שהן מחוץ ל-ERP, להטמיע יכולות ניתוח צופה פני עתיד, Analytics, ולהיערך לקראת מגמת האינטרנט של הדברים. בכך, קובעים החוקרים, מערכת ה-ERP תסייע לארגון להתחיל את המסע שלו להפיכתו לארגון דיגיטלי.

גרטנר מדרגת את הפתרון של סאפ, SAP Business All In One בראש רביע המובילים. זו השנה החמישית ברציפות שענקית היישומים הגרמנית מדורגת בראש פתרונות ERP לעסקים מסדר גודל בינוני. הדו"ח סקר ודירג פתרונות ERP התומכים, הן בהיבט הניהולי והן בהיבט התפעולי, של חברות ממוקדות מוצר.

על פתרון סאפ נכתב כי "הוא מציע שילוב של חזון ויכולת מימוש חזקים, ומהווה פתרון ERP מקיף ומלא למגוון תעשיות ומגזרים ברחבי העולם. על הפתרון מבוססים כ-700 פתרונות ייעודיים ומותאמים למגוון תעשיות ומגזרים. בנוסף, הפתרון נהנה מההשקעות ומעושר היכולות של סאפ בפתרונות ה-CRM וה-ERP שלה". עוד מציינים החוקרים כי הפתרון מנגיש את מהדורת ה-SAP S/4HANA של החברה, וכי למוצר יש יכולת אינטגרציה מובנית לפתרונות האחרים שלה.

מהידידותיות ביותר למשתמש

שני ברביע המובילים נמצא הפתרון של IFS Applications, חברת ERP שוודית שבמהלך העשור האחרון הפכה לספקית גלובלית של פתרונות ERP למגוון רחב של תעשיות ומגזרים. "מדובר במערכת ERP מקיפה, גמישה הנחשבת לאחת מהידידותיות ביותר למשתמש. החברה מציגה גידול וצמיחה עקבית בפעילותה", נכתב על הפתרון.

ברביע בעלי החזון מוביל פתרון ה-ERP של מיקרוסופט, Microsoft Dynamics AX. יצויין כי מבחינת יכולת המימוש הוא מדורג במקום החמישי בין הפתרונות. "הפתרון של מיקרוסופט עבר שיפור משמעותי בארבע השנים האחרונות, והגיע לשיא בגרסה הנוכחית שלו – AX 2012 R3", נכתב. "הוא ניתן ליישום בתצורת רישוי מסורתי, בין כותלי הארגון, או בענן על תשתית Azure של מיקרוסופט. מיקרוסופט השקיעה רבות בפתרון, מה שמעשיר משמעותית את היכולות שלו בגרסאות הבאות, לצד אפשרויות אינטגרציה שכבר קיימות עם פתרונות מובילים אחרים של החברה". עוד ברביע בעלי החזון נמצא פתרון Epicor ERP.

ברביע בעלות האתגר נמצאים שני פתרונות של אורקל, Oracle JD Edwards EnterpriseOne, שמדורג שלישי בין הפתרונות מבחינת יכולת המימוש אך במקום השישי מבחינת חזון הפתרון. "אורקל יציבה מבחינת כלכלית והפתרונות שלה זוכים למפת דרכים יציבה, לשיפורים ולשדרוגים – יחד עם מגוון רחב של פלטפורמות לבחירה, מערך יועצים חיצוניים רחב, ומגוון תוספות אפשריות לפתרון. פתרון נוסף הנמצא ברביע בעלות האתגר הוא Oracle E-Business Suite.

ברביע שחקניות נישה מציינים עורכי המחקר את Infor LN, את QAD ואת Infor M3.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים