ג'רארד אליסון, ג'וניפר: "המנמ"ר נדרש לקבל ערך עסקי מאוטומציית שירותי רשת ואבטחת מידע"

"המנמ''רים מחפשים אצל הספקיות יצירתיות בבניית הפתרונות, חדשנות והשקעה שתניב פירות גם לטווח הרחוק יחסית, לכמה שנים קדימה", אמר אליסון, סגן נשיא ומנכ''ל אזור EMEA בחברה

ג'רארד אליסון, סגן נשיא ג'וניפר העולמית ומנכ''ל אזור EMEA בחברה. צילום: נדב כהן- יונתן

"בעולמות התקשורת ואבטחת המידע, המנמ"ר ניצב בפני כמה אתגרים טכנולוגיים: וירטואליזציה, SDN – רישות מוגדר תוכנה והפונקציונליות ברשתות התקשורת, NFV (ר"ת Network Functions Virtualization). עליו לרתום את המגמות הללו כדי שארגונו יעבוד חכם ומהר יותר, ושה-IT יניע את העסק טוב יותר". כך אמר ג'רארד אליסון, סגן נשיא ג'וניפר (Juniper) העולמית ומנכ"ל אזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה) בחברה.

אליסון היה דובר המפתח בשני כנסים שערך הסניף הישראלי של החברה – כנס שותפים וכנס לקוחות. הכנסים, בהפקת אנשים ומחשבים, נערכו השבוע במלון דן אכדיה בהרצליה, בהשתתפות מאות מקצועני תקשורת ואבטחת מידע.

המנמ"ר, אמר אליסון, "נדרש להשיג זריזות תפעולית. זו תתקבל עם המעבר לשירותי תקשורת ואבטחת מידע וירטואליים. בדרך זו הוא ישיג מיכון, פישוט של המורכבות של המערכות והרשתות, וניצול טוב יותר של נכסי המחשוב והתקשורת שלו".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

דברים נוספים אותם המנמ"רים מחפשים אצל הספקיות, אמר אליסון, "הם יצירתיות בבניית הפתרונות, חדשנות, והשקעה שתניב פירות גם לטווח הרחוק יחסית, לכמה שנים קדימה. הפתרונות אותם המנמ"רים מטמיעים, צריכים להביא לא רק לווירטואליזציה בדטה סנטר – שהיא חשובה לכשעצמה, אלא להביא לאספקת שירותים חדשים, שיגיעו מהר יותר מבעבר. אנחנו כבר לא מדברים על פרויקטים ארוכי טווח של 18 חודשים, אלא על פתרונות המתקבלים בתוך ימים ולכל היותר שבועות. כך, למשל, ספקי ענן גלובליים מנפיקים שירות חדש מדי שבוע. המנמ"ר צריך לשאוף להגיע לכך, ולספק לארגון אג'יליות עסקית".

הטמעת פתרונות תקשורת ואבטחת מידע בעולם הווירטואלי, אמר אליסון, "תביא ליצירת הבידול התחרותי לארגון, שהיא המימוש של ההיבט העסקי החשוב לו". כך, ציין, "אורנג' (Orange) ערכו פרויקט מבוסס מוצרי תקשורת ואבטחה של ג'וניפר, לייעול רשתות התקשורת ללקוחותיהם – EasyConnect. הפרויקט הביא לאג'יליות של התשתיות ולייעול התפעול של הרשתות".

"מנמ"רים נדרשים לשנות את הדרך בה הם ניגשים לטכנולוגיה ולצורה בה שירותי ה-IT מועברים. בעידן זה, של שינוי מאסיבי, הרשת ואבטחת המידע הן בלב של הפעילות. המטרה של ג'וניפר, כשחקן טהור ברשתות עתירות ביצועים, היא להשקיע בחדשנות בתחום, על מנת לסייע ללקוחות ליהנות מהשינוי וההתפתחות", ציין אליסון.

מעבר לשירותים ממוכנים

"המעבר לשירותים ממוכנים מאפשר לשפר את ההתמודדות עם איומי אבטחת מידע, באמצעות תגובה מיידית לסיכונים – לאחר איסוף מידע, נירמול ואכיפתו בנקודות שונות ברשת", אמר אליסון. "המעבר לשירותי רשת וירטואליים, מאפשר לשרשר שירותים באופן דינאמי וממוכן, לדוגמה שרשור שירותי סינון, אבטחת מידע ובדיקת איומים".

לשאלת אנשים ומחשבים אודות המתחרים של ג'וניפר, אמר אליסון כי "המתחרה העיקרית שלנו היא סיסקו (Cisco), אלא שהיא מתבססת על פתרון קנייני, בעוד ג'וניפר דוגלת בפתיחות ובמתן חופש בחירה ללקוחות הארגוניים. אנו מספקים אמינות, גמישות ופתיחות. אל ללקוחות הארגוניים להינעל על ספקית אחת. בנוסף, אנו פועלים בשני עולמות קרובים – תקשורת ואבטחת מידע, ויש לנו היצע מוצרים נרחב יותר לעומת שחקניות אחרות, שפועלות רק בחלק מהתחומים הללו".

"הבידול של ג'וניפר מגיע מכך שהיא מאפשרת ליישם מספר טופולוגיות על אותה חומרה, בזכות היכולת שלה להפריד בין תוכנה לחומרה – בהבדל מיצרנים אחרים, המשתמשים בסדרות שונות עבור ארכיטקטורות שונות", ציין אליסון. "בנוסף, אנו עונים על המגמה של ארגונים לעבור למחשוב ענן. אנו מאפשרים לארגונים לבנות שירותי ענן בארגון בצורה טובה יותר".

כך, אמר, "ג'וניפר משקיעה יותר מ-20% ממחזור המכירות שלה במחקר ופיתוח, נתון מהגבוהים בקרב ספקיות התקשורת. ולכן אנחנו מצליחים לשמור על רמת חדשנות גבוהה לאורך שנים ומסייעים לארגונים להיערך טוב יותר במסע לעבר הטרנספורמציה הדיגיטלית".

"ארגונים נדרשים להבין את הסביבה בה הם פועלים, ובהתאם – לבנות את הפתרון הטכנולוגי שלהם", סיכם אליסון, "ואת זה אנו יודעים לעשות היטב. אני מכיר היטב את השוק הישראלי, הוא נושם חדשנות, ואנו מסתייעים בלקוחות כדי לקבל מהם משובים על המוצרים החדשים שלנו".

איציק מלכה, מנכ''ל ג'וניפר ישראל. צילום: נדב כהן- יונתן

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל. צילום: נדב כהן- יונתן

הסניף הישראלי

איציק מלכה, מנכ"ל ג'וניפר ישראל, פתח את הכנסים באומרו כי "הסניף המקומי נמצא בתנופת גידול. סיימנו באחרונה גיוס נוסף של כוח אדם. ג'וניפר תמיד הייתה ממוצבת בישראל כחברה חדשנית המאתגרת את חברות התקשורת הקיימות. אנו מביאים פתרונות יצירתיים בתחומי הליבה בהם אנו פועלים". מלכה סיים בציינו כי "ב-2016 נצמח יותר מקצב גדילת השוק, וכן נגדיל את נתח השוק שלנו, תוך שנתמקד על חוויית השימוש של הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים