ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה ב-HOT Mobile

לדברי הארגון, הנהלת החברה גוררת רגליים במשא ומתן וזה נקלע למבוי סתום ● יו"ר הוועד: "הגיע הזמן להזכיר לחברה שאנחנו מאוגדים" ● HOT Mobile בתגובה: "קיבלנו בהפתעה את ההכרזה ואנחנו מחויבים לכל משא ומתן שעומד בתנאי שוק הסלולר"

סכסוך עבודה. HOT Mobile

ההסתדרות הכריזה הבוקר (ה') על סכסוך עבודה ב-HOT Mobile, לאחר שלדבריה המשא ומתן על הסדרת תנאי העובדים בהסכם קיבוצי נקלע למבוי סתום.

בארגון העובדים טוענים כי ניסיונות ההידברות בין הצדדים בנוגע להסכם הקיבוצי נמשכים כבר כמה חודשים, אך עד כה ללא תוצאות. "הנהלת החברה ממשיכה להציג עמדות קשיחות ובלתי מתפשרות תוך קידום מהלכים חד צדדיים בחברה – מהלכים שלהם השלכות על עתיד העובדים וגורלם", נמסר מההסתדרות.

ב-HOT Mobile מועסקים כיום כ-350 עובדים שהתארגנו בהסתדרות באפריל אשתקד. באותה השנה קבע בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב כי החברה הפרה את הוראות חוק הסכמים קיבוציים כאשר ניסתה לסכל את ההתארגנות של עובדיה. השופטת נטע רות אף הורתה על תשלום פיצוי בגובה של מיליון שקלים.

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר הבוקר כי "לאחר ניסיונות רבים לגשר על הפערים ולפתור את המחלוקות בדרך של הידברות, הנהלת HOT Mobile ממשיכה להתבצר בעמדותיה ולהתנהל בחוסר תום לב. אי אפשר גם לגרור רגליים במשא ומתן וגם לערוך שינויים שמשפיעים לרעה על עובדי החברה. ההנהלה לא הותירה בפני העובדים שום ברירה מלבד יציאה לצעדים ארגוניים וההסתדרות תמשיך להעניק לעובדים את כל הגיבוי הנדרש. אני קורא לחברה לגלות אחריות ולמנוע את העמקת המשבר".

מוועד העובדים, בראשות תומר מושקוביץ', נמסר כי "עובדי HOT Mobile הם המנוע שהופך אותה לחברה צומחת גם בתנאי השוק הנוכחיים. רק לפני מספר חודשים נערכו בחברה חגיגות הלקוח המיליון. עם זאת, נראה כי ההנהלה בוחרת להתעלם מעובדה זו ולהגיש לנו הצעות מעליבות. אי לכך, לא נותרה כל ברירה בידינו אלא לשוב ולהזכיר לחברה כי העובדים מאוחדים וחזקים וכי אין בכוונתם לוותר על מה שמגיע להם".

מ-HOT Mobile נמסר בתגובה כי "הנהלת החברה מנהלת דו-שיח עם העובדים בתום לב, מתוך רצון להגיע להסכם. קיבלנו בהפתעה את החלטת ההסתדרות להכריז על סכסוך העבודה ואנחנו מחויבים לכל משא ומתן החי בכפיפה אחת עם המצב בשוק הסלולר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים