אבי זריהן, סימנטק ישראל: "חמישה משישה ארגונים מותקפים – והשישי פשוט לא יודע על כך"

לדברי המנכ"ל החדש של הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע, תגדל הפעילות ויגויסו עובדים נוספים בהמשך השנה וב-2016

אבי זריהן, מנכ''ל סימנטק ישראל ורוסיה. צילום: ניב קנטור

"שוק אבטחת המידע הוא השוק החם ביותר בתעשיית ה-IT. כל הארגונים מדברים על אירועי אבטחת מידע אותם הם חוו. נוף איומי אבטחת המידע והסייבר הולך וגדל. חמישה מכל שישה ארגונים הותקפו או מותקפים, ואילו השישי מותקף אף הוא, רק שהוא לא יודע זאת. לקוחות ארגוניים רבים נפגעים על בסיס קבוע. הדבר מצריך חשיבה מחודשת והיערכות שונה מבעבר, היערכות הדורשת לא רק הגנה אלא גם יכולת תגובה מהירה הקרובה לזמן אמת", כך אמר אבי זריהן, מנהל אזורי לישראל, רוסיה ומדינות ברית המועצות לשעבר בסימנטק (Symantec).

זריהן דיבר בפתח אירוע שותפים שעורך הסניף הישראלי של ענקית אבטחת המידע. האירוע, שנשא את הכותרת "טיסה נעימה עם סימנטק ישראל", נערך היום (ג') באולם האירועים דופלקס בהרצליה פיתוח, בהשתתפות יותר מ-100 שותפי החברה בארץ. נתנו חסות לאירוע CMS ו-C-DATA, שתי מפיצות סימנטק בישראל, והנחתה אותו גילי נצר, מנהלת שיווק לארצות מתפתחות באזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון, ואפריקה) בסימנטק.

גילי נצר, מנהלת שיווק ארצות מתפתחות באזור EMEA בסימנטק. צילום: ניב קנטור

גילי נצר, מנהלת שיווק ארצות מתפתחות באזור EMEA בסימנטק. צילום: ניב קנטור

לדברי זריהן, "אנו בסימנטק יודעים להגן על המידע של הלקוחות שלנו מפני כלל האיומים: אנו מאפשרים מעבר ממגננה לעמדה של זיהוי ותגובה תוך שמירה על יכולת תגובה מהירה נגד איומים מתקדמים והתקפות יום אפס". הדבר נעשה, הסביר, "תוך שימוש בנראות הרחבה שיש לנו על האיומים ברמה הגלובלית עם גישה ליותר מ-175 מיליון תחנות קצה, 57 מיליון חיישנים, עם ניסיון של 182 מיליון חסימות של מתקפות Web בשנה שעברה. אנו הגוף האזרחי עם היקף המידע הגדול ביותר אודות איומי אבטחה. הדבר נעשה, בין השאר, על בסיס תשעה מרכזי איום ותגובה (Symantec Security Response Centre). כך, יותר מ-30% מתעבורת המייל בעולם עוברת סינון שלנו".

מביטים קדימה

באוקטובר האחרון הודיעה ענקית האבטחה כי בכוונתה לפצל את החברה לשתי חברות: האחת תהיה חברת אבטחת המידע, שתמשיך לפעול תחת המותג סימנטק. היא תעסוק באבטחת מידע ובהגנה מפני סייבר, בהגנה על תחנות קצה במגזרים הפרטי והארגוני, ניהול תחנות הקצה, הצפנה, אבטחה בעולם הנייד, ניהול גישה והגנה רב שכבתית, זיהוי משתמשים, מניעת דליפת מידע, ניהול אבטחה באירוח, ושירותי ניהול ואבטחה בדטה סנטר, לרבות ניהול מייל ו-Web. השנייה תהיה חברת ניהול המידע, שתיקרא וריטאס (Veritas), והיא תעסוק בגיבוי ושחזור מידע, ארכוב, גילוי מידע, ניהול האחסון ושירותי זמינות. הפיצול צפוי להסתיים עד סוף 2015 והחברה תפעל כשתי חברות באופן רשמי החל מינואר 2016.

בהתייחס לפיצול אמר זריהן כי "המסר שלנו ללקוחות ולכלל השוק הוא שסימנטק פה, היא מביטה קדימה ותתמקד באבטחת מידע. תהליך הפיצול מהווה עבורנו ועבור השותפים שלנו הזדמנות לעשות יותר עסקים וגדולים יותר". הוא ציין כי "הפיצול בין סימנטק לווריטאס הוא החלטה עסקית שתביא למיקוד של סימנטק בליבת הפעילות שלה, שזו אבטחת מידע. החברה תעביר לשם תקציבים נרחבים לפיתוח פתרונות חדשים. אנו רואים מפת דרכים טכנולוגית לכך ונגיע עם פתרונות לשוק".

סימנטק, ציין, "היא חברת אבטחת המידע הגדולה בעולם – גוף האבטחה הגדול ביותר במגזר המסחרי. אנו מובילים בפתרונות ההגנה על תחנות קצה, בהגנה על מידע ומניעת זליגת מידע (DLP), אבטחת מייל ובעולם שירותי אבטחה מנוהלים, תחום שאנו מובילים זה תריסר שנים".

זריהן סיים בציינו כי בכוונת הסניף הישראלי להגדיל את פעילותו בעזרת השותפים, וכי הסניף צפוי לגייס עובדים נוספים בהמשך השנה וב-2016, "מטרתנו להשיב את האמון של הלקוחות – סימנטק פה כדי להישאר וכדי להוביל. יש חשש מצד הלקוחות – אך גם הזדמנות עסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים