התוכנית של מנכ"ל אפל לסיוע לתלמידים: הרבה מחשבי iPad

המחשבים יהוו, לדברי קוק, תרופה למצב הנוכחי בו "נשללת מתלמידים רבים מדי הגישה לחינוך איכותי, שמאפשר להגשים את החלום האמריקני, בשל האזור שבו הם מתגוררים"

טים קוק, מנכ"ל אפל

החינוך הוא "אמצעי מצוין לקידום השוויון" ולהבטחת עתיד טוב יותר לתושבי אמריקה – על פי נאום שנשא מנכ"ל אפל (Apple), טים קוק, ביום ב' באלבמה. "היום, נשללת מתלמידים רבים מדי הגישה לחינוך איכותי, שמאפשר להגשים את החלום האמריקני, בשל האזור שבו הם מתגוררים" אמר קוק.

בנאום התייחס קוק לראשונה לתפקיד שתמלא אפל במסגרת תוכנית ConnectED של הנשיא ברק אובמה, אשר קוראת להעמיד לרשות 99 אחוזים מהתלמידים בארצות הברית גישה לאינטרנט מהיר. בחודש ינואר התחייבה אפל להקצות סכום של 100 מיליון דולר על מנת לסייע לתלמידים מעוטי יכולת. כעת מתברר כי הסיוע יינתן ברובו במוצרי אפל ובשירותים שתספק החברה.

בנאומו הבטיח קוק לסייע ל-114 בתי ספר ב-29 מדינות של ארצות הברית – בתי ספר שבהם יש שיעור גבוה של תלמידים היספנים, שחורים, ילידים אמריקנים, ילידי אלסקה או מהגרים מאסיה. כל תלמיד יקבל מחשב iPad, בעוד שהמורים יקבלו, בנוסף למחשב iPad, גם מחשב Mac. בנוסף, תתקין אפל בכיתות מכשירי Apple TV, אשר מסייעים להזרים תכנים מהאינטרנט למכשירי טלוויזיה.

מלבד הציוד, יסייעו עובדי אפל, וגם עובדים של חברות שמשתפות עמה פעולה, בהדרכה של המורים והתלמידים בשימוש במכשירים וגם בפיתוח של קורסים אקדמיים שיתבססו על מכשירים אלה.

מבחינתו האישית של קוק בן ה-53, שגדל באלבמה, הנאום יכול לסמל סגירת מעגל: אביו דונלד עבד במספנות ואמו ג'רלדין הייתה עקרת בית. "החינוך הוא שאפשר לי לעמוד על כתפי ענקים ולחלום בגדול" אמר קוק. "וכשחולמים בגדול, ועובדים קשה, הכל אפשרי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים