בא לבקר במאורת הנמר: בועז יהודה, טלדור

28/02/2018 11:42
בועז יהודה, מנכ"ל טלדור תקשורת. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיע לביקור במאורת הנמר בועז יהודה, חבר ותיק והסמנכ"ל החדש של חטיבת התקשורת של ענקית ה-IT טלדור.

יהודה, מוותיקי אנשי ה-IT בישראל, הוא בעל רקע ניהולי עשיר בתעשיית המחשוב והתקשורת, בה הוא עובד כ-30 שנים. בעברו הוא שימש כמנכ"ל סאן מיקרוסיסטמס (Sun Microsystems) ישראל וכמנכ"ל גטר טק. הוא הוביל את סאן להתאוששות וחדירה לשווקים חדשים אחרי המשבר של 2002, תוך בנייה של צוות מנצח וזכייה בפרויקטים הגדולים בתולדות החברה בישראל. לפני כן, הוביל יהודה קבוצת שיווק ומכירות מוצרים ב-21 מדינות. הוא אף היה ממקימי סניף EMC בישראל וניהל את תחום המכירות למערכות פתוחות בחברה.

אחד הדברים הבולטים שניתן לומר על יהודה הוא שיש לו הבנה עמוקה בכיוונים ומגמות של תעשיית המחשוב והתקשורת בארץ ובחו"ל. בשנים האחרונות הוא שימש כבעלים וכמנכ"ל של ליה – חברה שמתמחה בפיתוח עסקי בינלאומי ובסיוע ניהולי לסטארט-אפים. הוא בוגר תואר בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה מהטכניון.

יהודה נכנס לתפקיד מנהל פעילות טלדור תקשורת בתקופה מרגשת, בה עולמות ה-ICT עוברים קונסולידציה והופכים להיות עולם אחד ויחיד. את השינוי הזה ניתן לראות ולהרגיש היטב בטלדור, שהקדימה להבין לאן נושבת הרוח וכבר ביצעה מספר מהלכים, כגון איחוד כל אנשי המכירות לחטיבה אחת תחת סמנכ"ל מכירות חדש, חן ביבר, ששימש בשמונה השנים האחרונות במספר תפקידים בכירים בחברה; איחוד שלושת גופי הדליוורי, שעובדים במקביל ובשיתוף פעולה; וראיית הפרויקטים כחוצי ארגון, לעומת הראייה הסיגמנטלית שהייתה נהוגה בעבר.

מה למדת עד עכשיו בתפקידך בטלדור?
"הדבר הראשון שבו הבחנתי הוא צוות העובדים, שיש לו יכולת לחזות את הנולד ולהתאים את טלדור לשוק – הרבה יותר מרוב המתחרות שלה. על ידי כך, טלדור מצליחה להישאר רלוונטית בעולם שכל הזמן משתנה. השינוי הזה הוא לא מובן מאליו, במיוחד כשמדובר בחברת IT כל כך גדולה ומבוססת. הוא בא לידי ביטוי בכך שהחברה הופכת לזריזה ממה שהייתה, עם יכולת לשנות ולהשתנות במהירות ובהתאם לצרכי השוק. אני מתכוון לייעל את תהליכי העבודה, כך שיתקיימו גם בפרויקטים קיימים וגם בפרויקטים חדשים, והלקוחות ירגישו זאת היטב.

מבחינת יכולות טכניות וכלכליות, טלדור מסוגלת לתת פתרונות מקיר לקיר – וזה לא פשוט. אין אף חברה אחרת בארץ שמסוגלת להעניק פתרון כולל בבית אחד – מעולם הטלפוניה ועד עולם ה-IT, לאורך כל הדרך, כולל הענן".

מהן התוכניות לעתיד?
"אנחנו חיים בעידן מרתק, שמזמן אתגרים רבים עבור תעשיית ההיי-טק. העולם סביבנו הופך ליותר ויותר דיגיטלי והתעשייה, לרבות זו שעוסקת באתגרי המחשוב הארגוניים, צריכה לעמוד בקצב הביקוש ההולך וגדל. חלק גדול ממאמציי יופנו להיכנס לעולם לקוחות חדש, סטארט-אפים, חברות טכנולוגיה חדשניות וכמובן גם לייעל את העבודה מול הלקוחות הקיימים ולהביא אותם למחוזות שעוד לא היו בהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים