באו לבקר במאורת הנמר: גל אצילי, נורית דור-חיים וליאת מיזלס דרזנר, אינטנטיה

01/08/2017 10:26
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - גל אצילי מנהל לקוחות SMB; נורית דור-חיים, מנהלת השיווק; וליאת מיזלס דרזנר, סמכנ"לית המכירות של אינטנטיה. צילום: פלי הנמר

לאחר הביקור שלי בכנס השנתי של Infor, עניין אותי לשמוע יותר על מערכת Infor M3 ומה קורה איתה כאן, בישראל. לשם כך, הגיעה למאורת הנמר ליאת מיזלס דרזנר, סמנכ"לית המכירות של אינטנטיה (Intentia), שנמצאת כבר יותר מ-12 שנים בתחום ה-ERP. יחד אתה התארחו במאורה גל אצילי, מנהל לקוחות SMB, ונורית דור-חיים, מנהלת השיווק של החברה.

אינטנטיה היא שותפה עסקית ונציגתה בישראל של Infor, יצרנית התוכנה העולמית ובעלת המותג M3. מיזלס דרזנר סיפרה לי שייחודיותו של המותג היא במיקודו, בכך שהוא תומך ביותר מ-5,500 לקוחות שפועלים בענפי התעשייה וההפצה בלבד ואינו פונה לארגונים כגון גופים פיננסיים, חברות היי-טק, משרדי ממשלה, בתי חולים ועוד.

כתוצאה מכך, אמרה לי האורחת שלי, Infor מספקת לארגונים מערכת בעלת ידע רב, המבוססת על חוכמת ההמונים ומציעה ללקוחות בענפי התעשייה וההפצה לבחון את תהליכי העבודה שלהם על בסיס ה-Best Practices לענפים אלה.

לאינטנטיה, המיישמת את מערכת ה- M3 בישראל, יותר מ-20 שנות ניסיון ביישום פרויקטים בחברות בתחומי התעשייה וההפצה. לדברי מיזלס דרזנר, אנשי המקצוע באינטנטיה הם בעלי ותק ממוצע של 15 שנים בחברה, והם מביאים את הידע שצברו במהלך הפרויקטים ועל גבי השנים ללקוחות בדרך של תוצרים בפרויקט – ייעול תהליכים והזדמנות לבחון תהליכים שעובדים אצל קולגות בתחום בארץ ובחו"ל וקיימים במערכת הסטנדרטית.

עוד היא סיפרה שבאחרונה גיוס לחברה גל אצילי, שהיה מנהל הסוכנים באוטופונט (AutoFont), בכדי לפתח את שוק הלקוחות הקטנים, שעימם התחילה אינטנטיה לרוץ במודל בוטיק. למעשה, ציינה, מודל זה מיועד לארגוני SMB שרוצים לקבל את המערכת המלאה והממוקדת של Infor ואין ברשותם מחלקת מערכות מידע או יועץ שילווה אותם. מודל זה מאפשר להם לבחון את התהליכים בארגון בתוך 10 ימי עבודה ולראות כמה ימי התאמות (GAP) יידרשו להם, אם בכלל.

תחשבו מסלול מחדש

"מהניסיון שצברנו בבחינת מאות תהליכים ארגוניים, גילינו מספר מצבים של מערכות מידע שחוזרים על עצמם", אמרה מיזלס דרזנר. "הבולט מהנפוץ מביניהם הוא ארגונים שבהם מוטמעת מערכת ERP שהוציאו עליה סכומי עתק – הן על הפרויקט והן על מערכות המידע והתחזוקה – אך מסתפקים בתוצאות חלקיות. כתוצאה מכך, הארגון נדרש למצוא פתרונות יצירתיים כמו פיתוח ממשקים והוספת מוצרי צד ג'. דבר אחד שגרוע יותר מלעשות פרויקט שאינו נותן ערך מוסף הוא להתעלם מהתוצאות. לא לפתוח את העיניים ולראות מה נעשה והאם באמת בוצע פרויקט שמקדם את הארגון או רק כזה שבמקרה הטוב הוא החלפת תוכנה בתוכנה יקרה הרבה יותר".

אני קורא לכל הארגונים שמוצאים את עצמם במצבים שמיזלס דרזנר תיארה או במצבים של הוצאות כספיות גדולות, מערכות שלא נותנות מענה מספיק רחב, נתונים לא אמינים, בעיות כמו מלאים, מועדי אספקה, תמחיר, רווחיות לפריט וכו'…: חברים, הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים