בא לבקר במאורת הנמר: אורי רשף, קליקטייל

20/02/2017 15:43
בא לבקר במאורת הנמר: אורי רשף, ראש המחלקה לחקר נתונים בקליקטייל

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר אורי רשף, ראש המחלקה לחקר נתונים בקליקטייל (Clicktale). במהלך ביקורו סיפר לי רשף על היכולות הטכנולוגיות של החברה ועל הדרך שבה היא מסייעת לעסקים גלובליים למקסם רווחים ופעילות באתרי האינטרנט שלהם – על ידי טיוב האינטראקציה של הגולשים באתרים דרך מחשבים, טאבלטים ומכשירים ניידים.

"קליקטייל הישראלית היא חברה המנהלת את החוויה הדיגיטלית של הצרכן", הסביר. "על בסיס מידע אינטרנטי ומחקרים, החברה מייצרת המלצות לשינויים בנכסים הדיגיטליים של העסקים, במטרה שיקבלו את מה שהם רוצים בצורה הטובה ביותר והמהירה ביותר".

בפגישתנו ניהלנו שיח מעניין על עולם הדטה העולמי. "צוותים בכל העולם מתמודדים עם פתרון בעיות יומיומיות סביב הדטה. בעבר, מחלקות שלמות בחברות רבות בעולם פעלו במשך שנה-שנתיים על פתרון בעיה מסובכת שבסוף לא הביא שום תועלת עסקית לחברה. בעידן הנוכחי, התפישה השתנתה. העבודה של מחלקות חקר הנתונים נעשית מתוך הבנה שפתרון אותה בעיה צריך להוביל את החברה קדימה ולהביא לה ערך בעולם התחרותי", אמר.

"זה בדיוק העניין אצלנו", הוסיף רשף. "הצוותים שלנו מורכבים מאנשי מחשבים, פסיכולוגים, אנשי מתמטיקה, סטטיסטיקה, הנדסת מחשבים ומומחי Deep Learning. החיבור ביניהם מאפשר לנו ביתר שאת להביא ללקוחותינו תובנות על הנתונים שברשותם".

הוא ציין שקליקטייל נוקטת בגישה מולטי-דיסציפלינרית, שמאפשרת לאנשיה ללמוד את השטח, להיות מעודכנים בכל בעת ולפתח מוצרים מותאמים ללקוחות, כמו גם לזהות את הבעיות והצרכים ולהיות גמישים במענה שהחברה נותנת.

נושא נוסף שעליו שוחחנו הוא החיבור בין האקדמיה לשטח. "זו גישה מודרנית מאוד, שמתחברת לעולם הפסיכולוגיה. החיבור אונליין בין המותג לצרכנים נשען במידה רבה מאוד על עולמות אלה". במילים אחרות, "כל חלקיק באתר החברה צריך להיות בנוי בצורה נכונה. אסור לחברות ולמותגים לזלזל בפלטפורמות הדיגיטליות שלהם, בייחוד כיום, כשנקודות המפגש שלהם עם הלקוח הופכות להיות יותר ויותר וירטואליות", הוסיף.

"כאן נכנסת לתמונה קליקטייל", ציין רשף. "פיתחנו מערכת חכמה, שיודעת לזהות את הכוונה המסתתרת מאחורי כל פעולה של הגולש במדיה הדיגיטלית ולומר לחברה אילו נקודות בערוץ הדיגיטלי שלה בנויות בצורה טובה ואילו פחות, מה יש לשפר, איך לעשות זאת נכון וחשוב מכל – איך כל זה גורם ללקוח להרגיש ביחס למותג. קליקטייל מייצרת ממשק שמגשר בין החוויה הדיגיטלית ללקוח הממשי, תוך שימוש בגישות העדכניות ביותר – הן בתחום הדיגיטלי והן בזה הפסיכולוגי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים