דורון גרסטל מונה למנכ"ל פריון

גרסטל מביא עימו לתפקיד יותר מ-20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בעולמות ההיי-טק ● הוא יחליף את ג'וזף מנדלבאום, שהודיע בספטמבר על פרישתו

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון. צילום: יח"צ

פריון (Perion), שמציעה פתרונות פרסום דיגיטליים עבור מותגים ואתרי תוכן, הודיעה היום (ב') על מינוי דורון גרסטל למנכ"ל החברה החדש – מינוי שייכנס לתוקפו באופן רשמי ב-2 באפריל.

הוא יחליף בתפקיד את המנכ"ל הפורש, ג'וזף מנדלבאום, שהודיע בספטמבר על סיום תפקידו. במהלך תקופת המעבר שבין עזיבתו של מנדלבאום לכניסתו של גרסטל לתפקיד ישמש סמנכ"ל הכספים של החברה, יעקב קאופמן, כמנכ"ל זמני.

גרסטל מביא עימו לתפקיד יותר מ-20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בעולמות ההיי-טק. פריון היא החברה החמישית בה יכהן גרסטל כמנכ"ל, כשלתפקיד המנכ"לות הראשון שלו הוא נכנס ב-1999. בתפקידיו הקודמים כמנכ"ל הוא יזם שורה ארוכה של כיוונים אסטרטגיים חדשים שהובילו לצמיחה משמעותית של החברות ופיתוחן.

אחת החברות הקודמות שאותן ניהל גרסטל היא Panaya. הוא יצר בחברה שינויים שהובילו לעלייה ברווחים השנתיים שלה, גידול במספר חידושי ההתקשרויות עם לקוחות וחיזוק הקשר עימם – מה שהוביל, בסופו של דבר, לרכישתה ב-2015 על ידי Infosys. לפני תפקידו ב-Panaya שימש גרסטל כמנכ"ל Nolio, בה בנה את מערך פעילות השטח של החברה ושילוח המוצרים, על מנת לספק תמיכה ללקוחות פורצ'ן 1000 (Fortune 1000), והוביל את רכישתה על ידי CA ב-2013. בנוסף מילא גרסטל בעברו את תפקיד המנכ"ל בחברות Syneron ו-Zend Technologies.

לגרסטל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהטכניון ותואר שני מאוניברסיטת תל אביב.

"על מנת להוביל את פריון לשלב הצמיחה הבא, היה לנו חשוב לבחור מנכ"ל שמביא לשולחן ניסיון רחב בתחומי הטכנולוגיה, התרחבות בשווקים תחרותיים ויכולת מוכחת לייצר ערך לבעלי המניות", אמר אלן גלמן, יו"ר דירקטוריון פריון. "גרסטל נבחר פה אחד על ידי דירקטוריון החברה, כאדם המתאים ביותר לתפקיד".

"המטרה שלי היא להמשיך ולחזק את פריון בשוק, להגדיל את יעילותה הביצועית ואת צמיחתה", ציין גרסטל. "פריון הפכה במהלך השנים האחרונות מסטארט-אפ המתמחה במוצר אחד לחברת טכנולוגיה גלובלית עם הכנסות ממגוון אפיקים, המסתכמות ביותר מ-300 מיליון דולר. בכוונתי להמשיך בדרך זו ולהאיץ את צמיחת החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים