ראש השנה של פרולוג'יק

פרולוג'יק

עובדי פרולוג'יק (Prologic), יחד עם בני ובנות זוגם, התכנסו בתחילת השבוע במתחם הסינמה סיטי בגלילות לאירוע הרמת הכוסית לכבוד השנה העברית החדשה.

לאחר ארוחת ערב וחלוקת השי המסורתית, בירך את הנוכחים ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק, שציין בדבריו את הגידול המהיר שחווה החברה. "לפני שנה, בתקופה הזו ממש, היינו כ-100 עובדים, ואילו היום אנחנו מונים כבר 140. מדובר בגידול פנומנלי של כ-40% במצבת העובדים שלנו, שמתקיים במציאות של שוק מאוד תחרותי ובתקופה שבה שוק הטכנולוגיה הארגונית חווה שינויים עסקיים וטכנולוגיים רבים", ציין.

במרכזו של הערב הצטיידו העובדים ובני משפחותיהם בפופקורן ובשתייה קרה, והתייצבו להקרנת טרום בכורה של המרגל סנואודן – סרטו של הבמאי עטור הפרסים אוליבר סטון. הסרט מספר את סיפורו של אדוארד סנואודן, עובד לשעבר בסוכנות לביטחון לאומי של ארצות הברית (NSA), שהתפרסם בעקבות הדלפת מידע סודי על תוכניות המעקב של הסוכנות.

דיילי ציפי צפתה (תרתי משמע), נצפתה וחזרה עם תמונה.

מברכים בשנה טובה: מימין - רונן גולד, מנהל הטכנולוגיות הראשי של פרולוג'יק; עמית בר דגן, סמנכ"ל הכספים של החברה; וליאור לוי, המנכ"ל

מברכים בשנה טובה: מימין – רונן גולד, מנהל הטכנולוגיות הראשי של פרולוג'יק; עמית בר דגן, סמנכ"ל הכספים של החברה; וליאור לוי, המנכ"ל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים