מנהל בכיר לשעבר בגוגל הצטרף לסינגולר הישראלית

פטריק מורק, שהיה מנהל השיווק הגלובלי של Google Play בשנים הראשונות שלה, יכהן בחברה הישראלית בתפקיד דומה ● בעבר הוא כיהן כחבר בדירקטוריון של חברה אחרת תוצרת כחול לבן - אונאבו

פטריק מורק, מנהל השיווק הראשי של סינגולר

מנהל בכיר לשעבר בגוגל (Google) מצטרף לחברה ישראלית: סינגולר, שעוסקת בשיווק במובייל, הודיעה כי מינתה את פטריק מורק למנהל השיווק הראשי שלה.

מורק שימש כמנהל השיווק הגלובלי של Google Play בין השנים 2011 ל-2013, השנים הראשונות של חנות האפליקציות. בין השאר, הוא היה אחראי על קידום האפליקציה של יוטיוב (YouTube) ואפליקציות הבית של גוגל. אחרי שפרש מהחברה שימש מורק כיזם הבית של קרן סיניאה.

יצוין כי סינגולר אינה החברה הישראלית הראשונה שמורק מעורב בה. הוא כיהן, במקביל לתפקידו בגוגל, כחבר בדירקטוריון של אונאבו (Onavo). זו נרכשה על ידי פייסבוק (Facebook) ומשמשת בפעילות הפיתוח שלה בארץ.

סינגולר הוקמה בשנה שעברה על ידי שלושה יוצאי אונאבו – גדי אלישיב, ערן פרידמן וסוזן קוואו. החברה פיתחה פלטפורמת שיווק במובייל שמאגדת את הנתונים על ההוצאות, ההכנסות והחזר ההשקעה במקום אחד. היא גייסה, בשלב ה-Seed, חמישה מיליון דולר מהקרן האמריקנית General Catalyst. יש לחברה משרדים בישראל ובארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים