כ-800 משתתפים בכנס לשכת מנתחי מערכות המידע – חלק ו'

בתמונה: ד"ר יאיר שינדל, ראש מטה מיזם ישראל דיגיטלית, שריתק את המשתתפים בהרצאה על המיזם במליאת הבוקר (יושב); ד"ר עופר רימון, ראש מינהל הטכנולוגיות ומנמ"ר משרד החינוך, שהוביל את מושב החינוך בכנס (עומד מימין); ושי קוקוי, יו"ר לשכת מנתחי מערכות המידע

כ-800 משתתפים גדשו את מלון דיוויד אינטרקונטיינטל בתל אביב ל-"פסגה הדיגיטלית 2015", הכנס השנתי של לשכת מערכות המידע בישראל, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים. המשתתפים שמעו הרצאות מפי מומחים ובכירים בעולם ההיי-טק על נושאים שונים וכן על החדש בלשכה.

במהלך האירוע הוכרז על הנצחת שלמה טירן ז"ל, מייסד אלעד מערכות ומראשוני הלשכה, ועל קריאתה על שמו.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


איתי זימן
, מנמ"ר מכבידנט, לקח את המשתתפים בכנס מהפיסגה הדיגיטלית לפיסגת ההימלאיה וסיפר על מסע שערך עם חברים לפסגת ההר בנפאל.


שמעון ברונר, מנמ"ר משרד הכלכלה, מקבל את פרס המנמ"ר המצטיין מרו"ח עו"ד ד"ר שלמה נס, יו"ר ועדת הפרסים של המועצה הציבורית של הלשכה, ומד"ר עלי מיטווך, שיחד עם אחיו, דדי, מנהלים את החברה שייסד אביהם, לודוויג מיטווך ז"ל. החברה מייצגת בישראל בין השאר את NCR ו-TeraData.


גם ד"ר יוסי בולס, יו"ר המועצה הציבורית של לשכת מנתחי מערכות המידע, בירך את ברונר על זכייתו בפרס.


בתמונה: ד"ר יאיר שינדל, ראש מטה מיזם ישראל דיגיטלית, שריתק את המשתתפים בהרצאה על המיזם במליאת הבוקר (יושב); ד"ר עופר רימון, ראש מינהל הטכנולוגיות ומנמ"ר משרד החינוך, שהוביל את מושב החינוך בכנס (עומד מימין); ושי קוקוי, יו"ר לשכת מנתחי מערכות המידע.


מימין: צור אהרון, מנמ"ר משרד התחבורה, ועוזי יצחקי, מנכ"ל המשרד, שנתן את הרצאת הפתיחה במושב התחבורה שנערך במסגרת הכנס.


מימין: רמי ניסן, יועץ לתכנון, בקרה וביקורת IT ופעיל בלשכת מנתחי מערכות המידע; מיטל בן-וקיל מבנק הפועלים, חברת הנהלת הלשכה כנציגת הדור הצעיר ומובילה את שילובם בה; משמאל לימין: אירית חצרנוב, מנמ"רית ג'וינט ישראל וחברת הנהלת הלשכה; ושמעון ברונר, מנמ"ר משרד הכלכלה.

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

לחלק ה' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים