כ-800 משתתפים בכנס לשכת מנתחי מערכות המידע – חלק ה'

ד"ר ברק הרשקוביץ, מנהל המחקר והפיתוח של ג'נרל מוטורס בישראל, מרצה בכנס

כ-800 משתתפים גדשו את מלון דיוויד אינטרקונטיינטל בתל אביב ל-"פסגה הדיגיטלית 2015", הכנס השנתי של לשכת מערכות המידע בישראל, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים. המשתתפים שמעו הרצאות מפי מומחים ובכירים בעולם ההיי-טק על נושאים שונים וכן על החדש בלשכה.

במהלך האירוע הוכרז על הנצחת שלמה טירן ז"ל, מייסד אלעד מערכות ומראשוני הלשכה, ועל קריאתה על שמו.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


יאיר פרנק
(מימין), המנמ"ר המוערך של משרד המשפטים, שבאחרונה פורסם על מינויו לתפקיד מנהל רשות התקשוב הממשלתית במשרד ראש הממשלה, פגש בכנס מכר ותיק – ספי גל-עזר, מנהל בכיר בקבוצת אמן, שבעברו, כמנכ"ל מלם מערכות, היה ספק של פרנק.


אייל צפריר, סמנכ"ל לקוחות עסקיים הצעיר והנמרץ בבזק בינלאומי, הרצה במושב החינוך של הכנס. החברה בנתה ומתפעלת את הענן החינוכי, שמספק שירותי ענן בהיקף נרחב בארץ. בירן הוא דוגמה מצוינת למי שהיה סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה, הפגין אוריינטציה עסקית ועבר לקו הקדמי של ניהול הלקוחות העסקיים.


ד"ר ברק הרשקוביץ, מנהל המחקר והפיתוח של ג'נרל מוטורס (GM) בישראל, הרצה במושב התחבורה על פרויקט ה-Connected Car של החברה. מדובר בדוגמה קלאסית לטרנספורמציה הדיגיטלית, שהייתה נושא הכנס, וביישום מתקדם בעולם האינטרנט של הדברים.


דוד מזומן, מיזמי ומייסדי הסטארט-אפ HopOn, שפיתח פלטפורמה לתשלום בתחבורה ציבורית באמצעות המובייל, מציג את הפתרון במושב התחבורה. דבריו נפלו על אוזנו הקשובה של מנכ"ל משרד התחבורה, עוזי יצחקי, שנכח בהרצאה, והקשר בין השניים יימשך. HopOn כלולה בתוכנית הפינטק של בנק הפועלים ובאחרונה פורסם שהפתרון שלהם ישולב באפליקציית הארנק הדיגיטלי של הבנק.


פאנל המנהלים שסיכם את הכנס ועסק בהשפעת הטרנספורמציה הדיגיטלית על טכנולוגיות המידע בארגונים. הנחה את הפאנל, כמו שרק הוא יודע, עם שאלות חכמות, הומור וסרטונים, זיו מנדל, מנכ"ל ג'ון ברייס הדרכה. השתתפו ושיתפו בתובנות שלהם (מימין): רז הייפרמן, עד כה ממלא מקום ראש רשות התקשוב הממשלתית, ששימש גם כמרכז התוכנית של הכנס; ליאורה שכטר, מנהלת אגף המחשוב ומערכות מידע, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו; נתי אברהמי, מנכ"ל יעל תוכנה; שרון הר-עוז, מנהלת הפריסייל במיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, שמילאה את מקומה של המנכ"לית הצרודה של החברה, רונית לפידור-בלו, והיטיבה להציג ולשתף; שי בסון, משנה למנכ"ל מגדל ביטוח, מנהל חטיבת הטכנולוגיות והמשאבים ומנמ"ר החברה; נתן פרידחי, סמנכ"ל ומנהל חטיבת המערכות בטלדור; ואלי פרנק, מנכ"ל חברת הייעוץ FrankIT, ששימש כיו"ר הכנס.

המשך יבוא…

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים