ירושלים: קווליטסט חנכה מרכז בדיקות תוכנה לעובדות חרדיות

המרכז יעסיק בשלב ראשון כ-40 נשים חרדיות בוגרות סמינרים בעיר, וצפוי להכפיל את עצמו עד סוף השנה ● במסגרת זו, נבנתה להן תוכנית, המשלבת הכשרה לתחום הבדיקות שבסופה הסמכה בינלאומית לבדיקות ISTQB ובנוסף הכשרה נוספת לעולם התוכן שבו הן אמורות להתמחות ● הקמת המרכז נעשתה בשיתוף ארגון תמך-צופיה, המסייע להכשרתן ולקליטתן של נשים חרדיות בשוק העבודה

קווליטסט (QualiTest) חנכה הבוקר (ב') בירושלים מעבדת בדיקות לעובדות חרדיות. הקמת המרכז הייעודי של בית בדיקות התוכנה, המעסיק יותר מ-800 עובדים בישראל ובעולם, נעשתה בשיתוף ארגון תמך-צופיה, המסייע להכשרתן ולקליטתן של נשים חרדיות בשוק העבודה. בתחילה יעסיק הסניף החדש כ-40 נשים חרדיות בוגרות סמינרים בירושלים, והוא צפוי להכפיל את עצמו בהמשך השנה. במסגרת זו, נבנתה להן תוכנית, המשלבת הכשרה לתחום הבדיקות שבסופה הסמכה בינלאומית לבדיקות ISTQB ובנוסף הכשרה נוספת לעולם התוכן שבו הן אמורות להתמחות.

לדברי טלי שם טוב, מנהלת פעילות קווליטסט ישראל, "מודל און-שור זה, המעסיק נשים מהמגזר החרדי, מבטיח חלופה איכותית לשירותי בדיקות אוף-שור, ונותן ללקוחות מענה מקצועי במחירים תחרותיים, וקרוב לבית הלקוח. הקרבה מאפשרת ללקוחות להיפגש פנים מול פנים ולקיים פגישות שבועיות המאפשרות להתעדכן בזמן אמת במצב הפרויקט".

שם טוב ציינה, כי "במרכזים אלה מועסקות נשים חרדיות בתנאי עבודה אטרקטיביים, שתואמים את צרכיהן מבחינת הסביבה החברתית ושעות העבודה". לדבריה, "הצבנו לעצמנו יעד אסטרטגי להגדיל משמעותית את הפעילות במגזר החרדי. מדובר, מבחינתי, באהבה ממבט ראשון. פגשתי אוכלוסייה איכותית וחרוצה, בעלת רצון לתרום ולהתפתח".

"דווקא בתקופה זו של אי ודאות כלכלית, לקוחות נוטים לחפש פתרונות יצירתיים להפחית עלויות מבלי לפגוע בתפוקות", הוסיפה. "פתרון האון שור שלנו חוסך עשרות אחוזים מתקציבי הבדיקות של ארגונים, בהשוואה לחלופות. בהיבט הציוני, הוא מהווה חלופה לבריחת כוח עבודה מישראל למזרח אירופה ולהודו. קיימת בישראל אוכלוסייה זמינה, משכילה, בעלת מוטיבציה גבוהה היכולה לתרום רבות לשוק הטכנולוגיה בישראל".

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מישהו

    מישהו יודע איפה זה נמצא? ומה התנאים? וכן אם יש שפ גם פיתוח, תכנות?

  2. שירן

    זה ניצול גורף של הציבור החרדי, עבודה בתת תנאים פיזים וסביבתיים בלתי הוגנים ותמורת משכורת זעומה המספיקה לנשימה

  3. אתי

    התגובה שלי הקודמת היא על חברת יונילינק, האמת שאין לי מושג כמה חברת qualytest משלמת.. sorry

  4. אתי

    כל הכבוד על היוזמה, אבל חבל מאד שהשכר כל כך נמוך, עד כמה שידוע לי מדובר על 4750 ש"ח על 8 שעות עבודה. זה לא הוגן לנצל את השוק החרדי המצומצם, אשה שעובדת כל כך הרבה שעות מגיע לה לקבל יותר... מדובר בנשים המפרנסות לבד, והרבה פעמים גם עם משפחות מרובות ילדים...

  5. שרי

    אם מישהוא יודע איך אפשר להעביר קורות חיים כדי להתקבל למרכז החרדי נא לעדכן תודה

  6. Rachel

    כל הכבוד. ממש עבודת קודש. ישר כח הלוואי שירבו חברות שעוזרות ככה. רחל

אירועים קרובים