הרבעון של אמדוקס: גידול בהכנסות וברווח הנקי

החברה הציגה ברבעון השלישי של שנתה הכספית עלייה של 4% בהכנסות ושל 14% ברווח הנקי

אלי גלמן, הנשיא והמנכ"ל הפורש של אמדוקס. צילום: נתן דביר

אמדוקס סיימה את הרבעון השלישי של שנתה הכספית עם עלייה חד ספרתית בהכנסות ודו ספרתית ברווח הנקי – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה היום (ה').

ההוצאות הכלליות הרבעוניות של אמדוקס גדלו ב-3.93% ל-836.78 מיליון דולר וההכנסות גדלו בשיעור דומה – ל-966.7 מיליון. הרווח הנקי לפי GAAP, שהושפע גם מירידה של כמעט מחצית בחבות המס, רשם עלייה של 13.52% ל-119.26 מיליון דולר והרווח הנקי למנייה לפי חישוב זה גדל ב-15.49% ל-81 סנט. שלא לפי GAAP, הרווח הנקי עלה ב-10.97% ל-150.44 מיליון דולר והרווח למנייה – ב-13.33% ל-1.02 דולר.

עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות רשמו ברבעון עלייה של 4.56% ל-628.64 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-2.79% ל-338.06 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 34.97%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-2.07% ל-208.14 מיליון דולר, הרווח לפי GAAP עלה ב-3.96% ל-129.91 מיליון והרווח שלא לפי חישוב זה צמח ב-4.62% ועמד על 167.19 מיליון דולר.

לצד הנתונים הרבעוניים פרסמה החברה את התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של השנה הכספית. ההוצאות הכלליות שלה בתקופה זו עמדו על 2.5 מיליארד דולר, לאחר עלייה של 3.7%, ההכנסות צמחו ב-3.96% ל-109.86 מיליון, הרווח התפעולי עלה ב-5.66% ל-385.29 מיליון וזה הנקי – ב-5.1% ל-329.62 מיליון.

אלי גלמן, נשיא ומנכ"ל אמדוקס, אמר לאחר פרסום התוצאות כי "הביצועים שלנו ברבעון השלישי היו איתנים, וכללו רבעון נוסף של הכנסות שיא ורמת רווחיות שהינה הגבוהה ביותר בשנים האחרונות. פעילות חזקה בצפון אמריקה תמכה ביוזמות האסטרטגיות של לקוחותינו בתחומים כמו טרנספורמציה דיגיטלית, טלוויזיה בתשלום, וירטואליזציה של רשתות ונתח השוק העסקי. באירופה ובשאר שווקי העולם, נשארנו ממוקדים בביצוע ובהתקדמות של מספר רב של פרויקטים מובילים לקראת עלייתם לאוויר אצל כמה מחברות התקשורת הגדולות בעולם".

גלמן הוסיף כי "תנופת המכירות שלנו ברבעון השלישי הייתה אף היא חזקה, עם שמירה על שיעור זכיות גבוה, שכלל חידוש של מספר חוזים חשובים ומספר זכיות בתחומים בעלי חשיבות אסטרטגית גבוהה. אנחנו מעודדים מתקופה זו ומאמינים שהיא מצביעה על יכולתנו לחזות ולהשקיע בצרכים העתידיים של חברות תקשורת, לעתים קרובות רבעונים רבים מראש. לאור התוצאות שלנו עד כה השנה והנראות שמספק צבר ההזמנות ל-12 החודשים הבאים, אנחנו נכנסים לרבעון הרביעי כשאנחנו במסלול לספק לבעלי המניות שלנו תשואה חד ספרתית בטווח הבינוני עד גבוה לשנת הכספים כולה, כפי שציפינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים