חדש: מנגנים על מקלדת הטאץ' של ה-MacBook Pro

בעלי מכשיר MacBook Pro שהתקינו עליו גם את בר המגע החדש, יכולים ליהנות מעכשיו לא רק מהמעבד הגרפי המצוין של ה-Macintosh הנייד שלהם, אלא גם ממקלדת פסנתר זעירה ומלהיבה

האם הדור הבא שלו מתקרב? MacBook של אפל. צילום אילוסטרציה: BigStock

רוב אפליקציות MacBook Pro שכוללות תמיכה ב-Touch Bar החדש עוסקות בהגדרות, בכלי עריכה ובתכונות יעילות אחרות, שהבר מאפשר למשתמשים להגיע אליהם בגישה נוחה ומהירה יותר.

לעומת כל אלו אפליקציית Touch Bar Piano החדשה, שפיתח גרהם פארקס, מתמקדת בדבר אחר לגמרי – בכיף ובמוזיקה. האפליקציה נועדה להפוך את ה-MacBook Pro של אפל (Apple) לפסנתר של ממש, המבוסס על בר מגע קטנטן, שלמרות המינימליות שלו ניתן להשתמש בו בכדי לנגן מוזיקה.

 

ה-Touch Bar Piano – אשר זמין להורדה באתר האינטרנט של פארקס – הוא פוליפוני לחלוטין, ומציע חוץ מפסנתר עוד 127 כלי נגינה שאפשר לנגן עליהם באמצעותו. הוא עובד רק עם מקלדת המגע של ה-MacBook Pro, אבל מי שהסתקרן ואין לו MacBook Pro יכול לעשות שימוש באמולטור של ה-Touch Bar, שמכונה Touché, בכדי להתנסות ביישום.

מעניין לגלות שה-Touch Bar Piano לא פועל בדיוק בהתאם להנחיות למפתחים של ענקית הטכנולוגיה, אשר מתנות את השימוש בבר המגע כשלוחה של המקלדת ושל ה-trackpad, ולא לצורכי תצוגה. כנראה שאפל נכנעה במקרה של היישום המגניב הזה, שבאמת מדגים באופן משעשע במיוחד את היכולות המהנות של ה-MacBook Pro החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים