One1 תפיץ את פתרונות LivePerson בישראל

החברות חתמו על הסכם לשלוש שנים, במהלכן תפעל הקבוצה לשיווק, מכירה, יישום, הדרכה, תמיכה והטמעה של פתרונות החברה בקרב ארגונים מובילים בישראל

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: ניב קנטור

קבוצת One1 חתמה על הסכם הפצה עם LivePerson האמריקנית. במסגרת ההסכם שנחתם לתקופה של שלוש שנים, תפעל הקבוצה לשיווק, מכירה, יישום, הדרכה, תמיכה והטמעה של פתרונות LivePerson בקרב הארגונים המובילים בישראל.

LivePerson עוסקת בפיתוח פתרונות מתקדמים לניהול קשר דיגיטלי רב-ערוצי בין חברות ללקוחות. פתרונות החברה כוללים פלטפורמה מקיפה לתקשורת דיגיטלית רב-ערוצית בין הלקוח למוקד השירות, יכולת לגלישה משותפת (co-browsing), מערכת לניטור וניתוח טקסטים והמרתם לתובנות עסקיות ועוד.

קבוצת One1 תפעל לשיווק והפצת הפתרונות לארגוני אנטרפרייז בעלי גופי שירות ותמיכה גדולים, כגון חברות המגזר הפיננסי, חברות תקשורת, קמעונאות, מגזר ציבורי ועוד.

גילי שלזינגר, סמנכ"לית שיווק בקבוצת One1 אמרה כי "הסכם ההפצה עם LivePerson משלים את הפורטפוליו של One1 לעולם הדיגיטל. מהפיכת הדיגיטל דורשת מארגונים מהירות תגובה ומיקוד בחוויית הלקוח, ו-LivePerson נותנת מענה לצורך הזה בדיוק באמצעות הפלטפורמה LiveEngage, המאפשרת לנהל אלפי שיחות בערוצים השונים תוך יצירת קשרים משמעותיים עם הלקוחות".

"הפלטפורמה מייעלת את מערך השירות והמכירות של ארגונים באמצעים דיגיטליים בעזרת תקשורת חכמה ומאובטחת, ועושה זאת ביישום מהיר ופתרון מבוסס ענן. בעזרת הפתרונות של LivePerson, תסייע One1 לארגונים בישראל לספק מענה מהיר לכל לקוח, לחסוך בעלויות, להעלות את נתוני המכירות ולחזק את שביעות רצון הלקוחות ונאמנותם למותג".

ערן ואנונו, מנהל הטכנולוגיות הראשי ומנכ"ל LivePerson ישראל, אמר כי "אנחנו חיים ונושמים דיגיטל. המשימה שלנו מהיום הראשון היא לספק קשר ישיר, בזמן אמת, בעל ערך בין לקוחות לחברות".

"אנו שמחים לשתף פעולה עם קבוצת One1. אנו רואים חשיבות בהרחבת הפעילות שלנו בישראל ומאמינים שההיכרות של One1 עם השוק המקומי תסייע לנו להרחיב ולבסס את פעילותנו העסקית בארץ, וזאת לצד מרכז הפיתוח הבינלאומי שלנו הפועל ברעננה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים