אינטל רוכשת את Movidius במטרה להאיץ את פיתוחי התלת-מימד שלה

הפתרונות שמציעה החברה הנרכשת, ניתנים יהיו לשילוב גם במוצרי ויישומי מציאות רבודה, ובהתאמות מסוימות, גם לרכבים אוטונומיים - ואלו התחומים שאינטל סימנה כמטרה מאז החליטה על שידוד המערכות שלה

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

אינטל (Intel) ביצעה עוד רכישה כדי לחזק את מעמדה בתחום המציאות הדומה וגרורותיה. היא רכשה את Movidius שהיא יצרנית שבבים לפי הזמנה, בדרך כלל בתצורה שדורשת צריכת אנרגיה נמוכה, לפרויקטים בהם רוצים לכלול במכשירים ניידים אפשרויות למידת מכונה, וכן עבור יישומים שכוללים היבטים של הדמיה בזמן אמת.

בעזרת Movidius מקווה אינטל להאיץ את הפיתוחים סביב מצלמת התלת-מימד שלה RealSense, ומעבר לשילוב אפשרי של מוצרי החברה בטלפונים, בטאבלטים ואפילו במחשבים ניידים, היא מקווה לשבץ אותם גם במוצרים כמו רחפנים ומשקפי מציאות וירטואלית.

צריכת הכוח של הפתרונות המותאמים של Movidius נמוכה בכמה מידות מזו של מוצרי GPGPU, שבבים גרפיים שמאפשרים שימוש ביכולת החישוב שלהם כדי לספק עזרה רבה למעבד הראשי. צריכת הכוח הנמוכה הזו אמורה לאפשר לאינטל להשתמש ב-RealSense כדי לספק "יכולות ראייה" למוצרי אינטרנט של הדברים שונים.

הפתרונות שמציעה החברה הנרכשת, ניתנים יהיו לשילוב גם במוצרי ויישומי מציאות רבודה, ובהתאמות מסוימות, גם לרכבים אוטונומיים – ואלו התחומים שאינטל סימנה כמטרה מאז החליטה על שידוד המערכות שלה לפני מספר חודשים שגם הובילו, כזכור, לפיטורים המוניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים