הסתיים אקסלרטור הסייבר והמדיקל הראשון של מיקרוסופט ונצ'רס

זהו המחזור החמישי של האקסלרטור באופן כללי ובפעם הראשונה, יותר משליש מהחברות שהשתתפו בו לא היו ישראליות

אירוע הכרזת החברות המשתתפות באקסלרטור. צילום: יח"צ

אמש (ד') נערך אירוע הסיום של אקסלרטור הסייבר והמדיקל הראשון של מיקרוסופט ונצ'רס (Microsoft Ventures), שנותן במה ל-11 חברות סייבר ומדיקל, ארבע מהן זרות. כ-300 חברות מישראל ומ-32 מדינות נוספות הגישו מועמדות למחזור הנוכחי של האקסלרטור, בהן חברות מהמזרח הרחוק, אירופה, אמריקה ואפריקה. זו הפעם הראשונה שכשליש מהמשתתפות באקסלרטור היו חברות זרות. חשוב גם לציין שאחוזי גיוס הכספים באקסלרטור של מיקרוסופט ונצ'רס גבוהים ביחס לאקסלרטורים אחרים בעולם ועומדים על 85%, עם 1.2 מיליון דולר בממוצע לחברה בוגרת התוכנית. מאז סיום המחזור הנוכחי כבר קיבלו כ-50% ממשתתפות האקסלרטור הצעות בשווי של כארבעה מיליון דולר, וחלקן כבר סיימו פרויקטים. ככלל, גויסו עד כה במסגרת המיזם כ-80 מיליון דולר.

התוכנית מסייעת לסטארט-אפים לפתח מוצרים ושירותים ברמה עולמית ולבצע קפיצת מדרגה מהירה לשוק העולמי. היא בנויה מהדרכה וליווי צמוד של יותר מ-100 מנטורים מבכירי ההיי-טק והמגזר העסקי.

חנן לביא, מנהל האקסלרטור, אמר כי "המחזור שהסתיים עתה הוא מיוחד ומשמעותי, שכן הוא מסמן את ההתבגרות של מודל האקסלרטורים. הכוחות המשולבים של חברות גלובליות מובילות כמו Akamai ו-BD, וכן JVP ו-Healthbox, יחד עם מיקרוסופט יצרו הזדמנות גדולה לסטארט-אפים ליהנות מגישה חסרת תקדים לידע ולשווקים הרלוונטיים".

החברות שסיימו את המחזור הראשון

חברות סייבר
Capy.me (יפן) – עוסקת בפיתוח מערכות אימות זהות ידידותיות למשתמש.
OdMeda-Data Flow (ישראל) – המוצר נוקט בגישה אקטיבית להתמודדות עם בעיות אבטחת מידע שנובעות מהכנסת מוצרי צד.
Hermetic.io (ישראל) – מפתחת מערכת המאבטחת נכסים דיגיטליים אישיים, כגון תמונות או ביטקוין, על טלפונים ניידים. המערכת מספקת עמידות רבה לפריצות.
Minereye (ישראל) – מערכות למעקב מתמיד אחר מידע רגיש ברשתות הארגון.
ScadaFence (ישראל) – פיתוח טכנולוגיה מהפכנית המסוגלת להתמודד עם האיומים המורכבים שיש על מערכות אלו, על ידי זיהוי קשת רחבה של תקיפות מתוחכמות (APT), שאינן מזוהות על ידי הכלים הזמינים בשוק.
SIEMplify (ישראל)  – תגובה מבוססת מודיעין – זיהוי ותגובה מהירים לאירועי סייבר מורכבים.

חברות מדיקל
Exovite (ספרד) – פיתוח מערכת שמסייעת לאיחוי שברים.
KInestica (סלובניה) – פיתוח מערכת לשיקום תפקודי מוח.
מדיקופ (ישראל) – עוזרת לחולים ולמלווי חולים לנווט עצמם להחלמה, באמצעות התמודדות עם קשיים לא קליניים.
NIBS (ישראל) – פיתוח מערכות חדשנית מבוססת אלגוריתם בעלת מאפיינים יחודיים לניטור וטיפול בהפרעות מוחיות באמצעות גירוי מוחי בלתי פולשני.
ObserveDesign (הודו) – פיתוח מערכות למניעת התפשטות זיהומים בעקבות אשפוז וטיפולים רפואיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים