תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Google Cloud Summit, יום ד' 30 במאי, גני התערוכה תל אביב

פעם שלישית ברציפות: Apigee של גוגל בראש רביע המובילים

07/05/2018 13:49
ניר חינסקי, מנהל פעילות הענן של גוגל באזור מרכז ומזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. צילום: תומר פולטין

כתב: ניר חינסקי, מנהל פעילות Google Cloud במזה"ת, אפריקה ומז'-מרכז אירופה

השימוש ב-API הפך מזמן לסטנדרט בבניית אפליקציות מודרניות. אולם, ניהול וניתוח מאובטח של מידע ושירותים הקשורים ל-API הוא אתגר מורכב וקשה, הן מחוץ לארגון והן בתוכו. יתרה מכך, האתגר מתעצם והופך מורכב אף יותר ככל שסביבת ה-IT הארגונית מתבססת על שילובים של תשתיות ענן ציבור, פרטי והיברידי.

הבחירה ב-API הנכון עלולה להיות קריטית למידת ההצלחה של כל הפלטפורמה. על כן, מערכות לניהול מחזור החיים של ה-API מהוות גורם חשוב ביותר לפיתוח תכניות איכותיות המבוססות על API's.

see you at Google Cloud Summit 2018

מקורות מידע כמו דו"ח רביע הקסם של גרטנר (Gartner) לדירוג מערכות Full Life Cycle API Management עוזר לארגונים המעוניינים להשוות ולהעריך את הפלטפורמות המובילות בשוק, על מנת לסייע להם בבחירת הפלטפורמה המתאימה ביותר לאסטרטגיה ולצרכים שלהם.

אנחנו שמחים להודיע כי גרטנר הכתירה בפעם השלישית ברציפות את Apigee, בראש רביע המובילים שלה (Magic Quadrant) בסקר המערכות לניהול מחזור החיים של API's לשנת 2018 (Full Life Cycle API Management). הדו"ח של גרטנר דירג את Apigee של גוגל (Google) במקום הכי גבוה בתעשייה, הן בקטגוריית "שלמות החזון" והן ב-"יכולת להוציא לפועל". (ר' תרשים)

Gartner Magic Quadrant

Gartner Magic Quadrant

כדוגמה למובילות זו, מובא סיפורה של Ticketmaster, המובילה בהפצה ומכירת כרטיסים לאירועים ומופעים, המשתמשת ב-Apigee משנת 2013.

החברה משתמשת בפלטפורמה של גוגל כדי לאכוף אבטחה בין ממשקי ה-API שלה באופן עקבי, וכדי להרחיב את קהל הלקוחות שלה על ידי התממשקות נוחה וקלה יותר עם מפתחים ושותפים.

איסמעיל אל-שריף הוא סגן נשיא בכיר ב-Ticketmaster, האחראי על חוויית הלקוח ועל פלטפורמה פתוחה. לדבריו, "ל-Apigee יש תרומה מכרעת להצלחת תכנית ה-API של Ticketmaster, אשר מסייעת לנו להביא רגעי קסם למעריצים בכל פינה ובכל פלטפורמה".

אין ספק שהשימוש ב-API's ובמערכות לניהול API הפך לחיוני עבור ארגונים בפיתוח ופרישת יישומים בענן, וזה בהחלט כבוד גדול עבורנו ש-Apigee ממשיכה לזכות בהכרה כמובילת קטגוריה זו בתעשייה. אולם, הדבר החשוב ביותר הוא שבכוונתנו להמשיך לעזור לארגונים לפתח חדשנות ולהאיץ את ביצועיהם העסקיים כחלק מפלטפורמת הענן של גוגל.

בקרוב ייערך בישראל כנס הענן של גוגל – Google Cloud Summit, בהשתתפות אלפי מבקרים מקהילת הסטארט-אפים, מהמגזר העסקי והארגוני בישראל. השנה יכלול הכנס מגוון רחב במיוחד של תכנים והתנסויות חווייתיות, שיספקו למפתחים ולמנהלי IT הזדמנות להתעדכן בחידושים החמים ביותר, כולל הכרות מעמיקה עם מערך ה-API's של Google Cloud ועם פלטפורמת ניהול ה-API's המובילה בתעשייה, Apigee.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים