תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT AWARDS 2017

בכירי GIV Solutions השתתפו בכנס האירופי של Infor EAM

27/03/2018 16:48
בכירי GIV Solutions בכנס האירופי של Infor EAM. צילום: יח"צ

נציגים בכירים מהנהלת GIV Solutions השתתפו בכנס האירופי של Infor EAM שנערך ב-CERN, מאיץ החלקיקים בשוויץ.

בכנס הוצגו החידושים הטכנולוגים העדכניים בדגש להנדסה ותחזוקה עמוקה המבוססת חישה וניטור Scada ,IoT ועיבודי Big Data ו-AI בענן על ידי חוויאר בזלינו, הסמנכ"ל הבכיר של פיתוח המוצר Infor EAM, והוצגו סיפורי לקוח ייחודיים.

ארגון CERN מנהל כ-30 שנה את המתקן המורכב עם מערכת Infor EAM. במערכת מנוהלים כשני מיליון ציודים, כ-16 מיליון פרמטרים טכנולוגיים, 2,200 שרתים, תחנת כח, ניהול פסולת רדיואקטיבית הנוצרת בתהליך התנגשויות החלקיקים האטומיים במאיץ ומטופלת לפי הסטנדרטים האירופיים הקפדניים לטיפול ופינוי פסולת גרעינית.

בנוסף הארגון מנהל כ-700 מבנים, מספר מוקדי שליטה ובקרה שנבנו ב-50 שנה שהארגון פועל, 15 מחסנים מורכבים עם מיליוני חלפים, ממשקים רבים למערכות שונות, חיבור לציודים מנוטרים, קריאת מונים ועוד, כדי להגיע ליעילות מרבית.

"הארגון מנהל זאת עם שביעות רצון גבוהה מאוד ממערכת Infor EAM ועם הרחבה מתמדת של היקף המשתמשים והשימושים, שמגיע למספר אלפים", ציין מנהל המחשוב דייויד וידגרין, מנהל הנכסים והאחזקה ב-CERN.

מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions. צילום: יח"צ

מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions. צילום: יח"צ

מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions, הציג שני פרוייקטים מצטיינים לניהול קמפוסים שאף זכו בתחרות IT Awards בשלוש השנים האחרונות מטעם אנשים ומחשבים, פתרונות לניהול לעיר חכמה, לקמפוס חכם, לניהול כבישים מתקדם וניהול גשרים על פי התקנים הבינלאומיים.

GIV, שותף זהב של אינפור (Infor), מציינת בימים אלה 10 שנות שותפות ויישום של Infor EAM עם רקורד מרשים של לקוחות בישראל, ועם פתרונות משלימים וחדשניים שפיתחה. הנהלת אינפור הכריזה מעל לבמה בסיום ההרצאה של גבעון על שילוב GIV והפתרונות החדשניים בפרויקטים של אינפור בתחום תשתיות תחבורה ללקוחות שונים בעולם.

אירועים קרובים