הסטארט-אפ הישראלי Eventer גייס מיליון דולר

החברה פיתחה מערכת ממוחשבת מבוססת ענן למכירת כרטיסים ולניהול כולל של מופעים ואירועים ● הכסף ישמש להאצת החדירה שלה לשווקים בארץ ובשאר העולם

ג'וליאן אזולאי, מנכ"ל Eventer. צילום: יח"צ

הסטארט-אפ הישראלי Eventer, שפיתח מערכת ממוחשבת למכירת כרטיסים ולניהול מופעים ואירועים, גייס מיליון דולר מקבוצת ההשקעות CoShare בסבב גיוס חיצוני ראשון. מטרת הסבב היא להאיץ את חדירתה לשווקי מכירת הכרטיסים למופעים ולאירועים בישראל ובעולם בכלל.

החברה, שנוסדה בסוף 2014 על ידי ג'וליאן אזולאי, פיתחה מערכת ממוחשבת למכירת כרטיסים ולניהול כולל של מופעים ואירועים, המבוססת על מחשוב ענן (SaaS – תוכנה כשירות), ומותאמת לעבודה אונליין ואופליין. Eventer משרתת כיום יותר מ-600 לקוחות עסקיים בישראל, ארצות הברית, מקסיקו ויפן, שכוללים גופים מעולמות האמנות, המוזיקה והבידור, ובהם מפיקים, אמרגנים, להקות, מועדוני הופעות ומנהלי אמנים.

בין לקוחות החברה נמנים גופים מעולמות הבידור בישראל, כגון המועדונים האנגר 11, הבלוק, החתול והכלב, הצוללת הצהובה, מועדון הפורום בבאר שבע ופסטיבל אינדי נגב. כמו כן, יש לה לקוחות גדולים דוגמת אמריקן אקספרס (American Express), חברת החשמל ועמותות כגון אנוש וגדולים מהחיים.

המשתמשים במערכת, שאינם זקוקים לכל ידע טכני, מקבלים שם משתמש וסיסמה שמאפשרים להם לעבוד הן בסביבת PC והן באפליקציה למכשירי סמארטפון. הם יוצרים במערכת אירועים ומופעים, ומנהלים אותם באופן מלא.

מעבר לטיפול מלא במכירת הכרטיסים, מספקת מערכת Eventer מערך של כלי שיווק, Remarketing, פרסונליזציה, הפקת דו"חות סטטיסטיים ומעטפת של פונקציות לניהול יום האירוע עצמו.

Eventer מוכרת את ומעריכה שהכנסותיה יסתכמו השנה ב-70 מיליון שקלים וב-2018 ב-126 מיליון. המודל העסקי שלה מבוסס על עמלה ממכירה כרטיסים.

מהחברה נמסר כי השוק העולמי למכירת כרטיסים לאירועים צפוי להסתכם בכ-30 מיליארד דולר ב-2017 לבדה. קצב צמיחה ממוצע (CAGR) של כ-14% לשנה צפוי להזניק את השוק ל-50.8 מיליארד כבר ב-2021.

לטענת אזולאי, "Eventer מחוללת טרנספורמציה דיגיטלית בעולם ניהול האירועים והמופעים. אנחנו מציעים פלטפורמה שמאפשרת גידול מהיר בהיקפי האירועים והפונקציות הנתמכים במערכת, תפירה של המערכת ופיתוח שירותים ופיצ'רים לפי צרכי כל לקוח ואפליקציית מובייל למפיקים. ההון שגייסנו יאפשר לנו לממש תוכניות פיתוח ושיווק, שכוללות גיוס שותפים ומפיצים, שיסייעו לחברה לשדרג את יכולות המערכת ולפתוח במהלכי מכירות יזומים, לרבות פתיחת שלוחות במדינות מרכזיות באירופה".

אזולאי חוזה ש-"כבר בעתיד הקרוב, כל עולם מכירת הכרטיסים ינוהל בצורה מלאה וקלה מהסמארטפון של הלקוח, ו-Eventer מתכוונת למלא תפקיד בולט – הן ביכולות המובייל בתחום והן בשאר ההיבטים הטכנולוגיים והעסקיים בענף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים