תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - PMI - אסטרטגיה חשיבה יוצרת ערך

P.Z. Projects צירפה 17 לקוחות ארגוניים חדשים לפתרון קלריזן

18/06/2017 10:58
פנינה זינגר, מייסדת P.Z. Projects ומנהלת מחלקת הפרויקטים בחברה. צילום: יח"צ

P.Z. Projects, המתמחה בניהול פרויקטים מערכתיים וניהול ידע מותאמים ללקוח, השלימה צירוף של 17 לקוחות ארגוניים חדשים לפתרון ניהול הפרויקטים של קלריזן (Clarizen) הישראלית, מאז מינויה ב-2016 לשותפה עסקית.

בין לקוחות קלריזן של P.Z. Projects: טבע, בזק בינלאומי, ארד טכנולוגיות, פרפקט, מוטוראד, StoreDot, דיפלומט, Madsec ,Kenes Group ועוד.

במסגרת שיתוף הפעולה עם קלריזן, P.Z. Projects מוכרת רישוי וכן מספקת ללקוחות הארגוניים בישראל מעטפת כוללת של שירותים מקצועיים (Professional Services), המשלבים ניתוח והתאמה של תהליכי עבודה ותהליכים ארגוניים, הקמה והתאמת הפתרון לצרכי הארגון ושירותי תמיכה והדרכות.

פורמט עבודה ויזואלי, נוח וקל ללמידה

לדברי פנינה זינגר, מייסדת P.Z. Projects ומנהלת מחלקת הפרויקטים בחברה, "לקוחות ארגוניים בישראל נתקלים מדי יום בשורה ארוכה של אתגרים מורכבים בניהול פרויקטים. השותפות שלנו עם קלריזן מספקת מענה לאתגרים הן ברמת הפתרון הטכנולוגי והן ברמת הליווי והמעטפת התהליכית והמתודולוגית".

ברמת הפתרון הטכנולוגי, אמרה זינגר, "השותפות מציעה ללקוחות כלי ניהול עבודה ופרויקטים בעל יכולות מקיפות וגמישות, שמגיב היטב לשינויים, מקצר משמעותית את ה-Set Up Time, מוזיל עלויות לארגון ומציע פורמט עבודה ויזואלי, נוח וקל ללמידה ולהטמעה מהירה".

"ברמת הליווי והמעטפת, P.Z. Projects מעמידה לרשות לקוחותיה ניסיון של מעל ל-17 שנה בתהליכים ארגוניים, הכולל עבודה מתודולוגית בניהול פרויקטים ובניהול ידע במאות ארגונים. כתוצאה מכך, אנו מסוגלים לאתר באופן מהיר ואפקטיבי כשלים וחוזקות בכל ארגון ולספק לכל לקוח מעטפת מלאה ותפורה של ניהול פרויקטים על כל רבדיו".

מכלול מלא של הפונקציות הקשורות בניהול פרויקטים

הפלטפורמה של קלריזן, שנמצאת בשימוש של מאות אלפי משתמשי קצה ברחבי העולם, מהווה פתרון שיתופי לניהול עבודה המבוסס על פלטפורמת ענן בתצורת SaaS (תוכנה כשירות) מאובטחת וסקלבילית המשלבת יחדיו ניהול פרויקטים על פי דרישה (on demand), אוטומציה ניתנת להגדרה של זרימת עבודה (workflow) ויכולות שיתוף נרחבות.

קלריזן ניתנת להתאמה ולהטמעה מהירה, מספקת את המכלול המלא של הפונקציות הקשורות בניהול פרויקטים, יכולות ויזואליות גבוהות, אפשרויות מתקדמות לניהול מסמכים, אנשי קשר, לקוחות, אפשרות לדיווח שעות עבודה על ידי משאבי הארגון השונים, ממשק מלא למכשירי מובייל, יכולות social מתקדמות, יכולת הפקה קלה של דו"חות ודשבורדים, תיאום בין נתוני הפרויקטים ליעדים העסקיים ועוד יכולות רבות נוספות.

לדברי בן ראלברוק, סמנכ"ל המכירות של קלריזן, "קלריזן שמחה לעבוד באופן הדוק עם שותפתנו בישראל, P.Z. Projects. כמובילה בניהול ובמתודולוגיות של פרויקטים, P.Z. Projects מימשה בהצלחה את פתרון קלריזן בארגונים גדולים רבים במגוון תחומים עסקיים".

"השילוב בין מיטב הפרקטיקות לבין כלי תוכנה מוביל הציב את הלקוחות שלנו על מסלול של הצלחה באמצעות שקיפות של הפורטפוליו ויכולת צפיה במרכיבי הפרויקט. אנחנו גאים בברית שלנו וצופים לצעדים גדולים של התקדמות במהלך 2017 ו-2018".

P.Z. Projects נוסדה בשנת 2001 ומתמחה במתן פתרונות מקיפים, מקצועיים ומותאמים ללקוח בניהול פרויקטים מערכתיים, פרויקטים הנדסיים ופרויקטי פיתוח טכנולוגי.

חזון החברה הוא מתן פתרונות מקיפים המותאמים ללקוח המבוססים על התאמת המתודולוגיה הנכונה ביותר, כלי ניהול פרויקטים ידידותיים וכן סיוע בתכנון, ליווי, בקרה ומתן תמיכה מקצועית בכל שלבי הפרויקט.

בין לקוחות החברה חברות מתחומי ההיי-טק, חברות תעשייתיות, תקשורת והתעשייה הביטחונית, וביניהם: אפלייד מטיריאלס, התעשייה האווירית, אלביט, ביוסנס, נתיבי גז לישראל, מיקרוסמי, מארוול, טבע, אומריקס, טמפו, וריסנס וחברות רבות אחרות.

לפרטים נוספים על פתרונות קלריזן מ-P.Z. Projects לחצו כאן.

אירועים קרובים