תוכן שיווקי
לקראת אירוע - PALO ALTO NETWORKS , יום ג' 28 במרץ, LAGO

"השת"פ של פאלו אלטו וסיטריקס פותר הרבה כאבי ראש באבטחת המידע"

27/03/2017 11:38
דניס פוזולוטין, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות באינוקום מקבוצת אמן

סיטריקס (Citrix) היא מובילה עולמית בתחום סביבות העבודה הניידות. החברה מספקת פתרונות וירטואליזציה, ניהול מובייל עסקי, תקשורת ושירותי ענן. פתרונות סיטריקס מספקים ניידות עסקית דרך סביבת עבודה מאובטחת ופרטית, המספקת למשתמשיה גישה מיידית לאפליקציות, דסקטופים, מידע ותקשורת בכל מכשיר, על כל רשת ושירות ענן.

דניס פוזולוטין, סמנכ"ל טכנולוגיות וחדשנות באינוקום מקבוצת אמן, המפיצה את פתרונות סיטריקס ופאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks) בישראל, מספר לנו על היתרונות של פתרונות הניידות של הארגון, ועל שיתוף הפעולה המוצלח עם פתרונות האבטחה המתקדמים של פאלו אלטו.
כיצד פתרונות הניידות של סיטריקס תורמים לאבטחת המידע בארגון?
"אחד היתרונות הבולטים של פתרונות הוירטואליזציה של סיטריקס היא היכולת להציג למשתמשי הקצה את המידע בצורה ויזואלית ללא הצורך בשמירת המידע אצל המשתמש".

"חוויית השימוש היא לוקאלית לחלוטין, המשתמש בטוח שהאפליקציה מותקנת אצלו במערכת, אך בפועל האפליקציה רצה בדטה סנטר נפרד. במצב הזה אין חשיפת מידע לגופים לא רלוונטים. בנוסף, סיטריקס משתפת פעולה עם חברות אבטחת המידע המובילות בעולם על מנת לספק ללקוחותיה וללקוחות פוטנציאלים אפשרויות אבטחה וניידות חדשות".

מה נעשה במסגרת שיתוף הפעולה של סיטריקס ופאלו אלטו?
"שיתוף הפעולה בין שתי החברות החל לפני כשנתיים בתחום ה-RDP. אחת הבעיות בתחום היא החיבור של כמות גדולה של משתמשים לאותו שרת, ולכן טכנולוגיות FireWall ישנות מתקשות להתמודד עם המצב. היה צורך בפתרון שיתן מענה הגנתי למספר רב של משתמשים המתחברים בעזרת אותה כתובת IP".

"פאלו אלטו וסיטריקס יצרו מודל המאפשר לזהות באופן אוטומטי כל משתמש המתחבר למערכת ללא קשר לכתובת ה-IP ועל פי זה לבנות מערך אבטחת מידע ייחודי עבור כל משתמש. כך ניתן למנוע מצב בו לעובד יש גישה למערכות שאין לו צורך בהן או שלא אמורה להיות לו גישה".

"לאחר שהפתרון המשולב של שתי החברות התקבל בהצלחה בשוק, הן החליטו להרחיב את הפעילות המשותפת. פאלו אלטו השיקו גרסה חדשה ל-Next-Generation FireWall שלהם המסונכרן עם הפתרון Netscaler SDX של סיטריקס, הפתרון המוביל בעולם בתחום ה-Application Delivery Controllers".

"כך הארגון מרוויח שהמידע הנכנס אליו כבר עבר טיפול מקיף – ברמת אבטחה המידע, בדיקת אמינותו, שליחתו בצורה אוטומטית למערכת המתאימה ועוד. המידע מגיע לארגון בצורה הנקיה ביותר".

מה לדעתך היתרונות שמרוויח הלקוח משיתוף הפעולה של סיטריקס ופאלו אלטו?
"כאשר שתי החברות המובילות בתחומן משלבות כוחות, הלקוחות מרוויחים את המירב משני העולמות. כספקית פתרונות אבטחת המידע מהמובילות בעולם, פאלו אלטו מתאימה את פתרונותיה לפתרונות הוירטואליזציה וה-ADC של סיטריקס, ובכך מגבירים משמעותית את אבטחת המידע בארגון".

"שיתוף הפעולה של פאלו אלטו וסיטריקס פותר לארגונים הרבה כאבי ראש בתחום אבטחת המידע והוירטואליזציה".

אירועים קרובים