תוכן שיווקי
לקראת אירוע - PALO ALTO NETWORKS , יום ג' 28 במרץ, LAGO

איקסיה מספקת הגנה מקסימלית, יתירות וסקלאביליות לסביבות אבטחת מידע

21/03/2017 16:41
אורן אזולאי, מהנדס מכירות בכיר, איקסיה ישראל. צילום: יח"צ

כתב: אורן אזולאי, מהנדס מכירות בכיר, איקסיה (Ixia) ישראל

תשתית אבטחת המידע מהווה אתגר משמעותי בכל ארגון. יתכן ויש לך את האבטחה הטובה בעולם, אך היא תהיה בעלת ערך רק אם הרשת שלך פועלת ללא הפרעות. אתה חייב להיות בטוח שתשתית אבטחת המידע אליה מתחברים כלי האבטחה שלך הינה מאובטחת, זמינה וניתנת להרחבה כמו הכלים עצמם.

איקסיה מספקת פתרונות בתחום בדיקות, נראות ואבטחת מידע על פני רשתות פיזיות ו-וירטואליות עבור ארגונים, ספקי שירותי תקשורת, ויצרני ציוד תקשורת. פאלו אלטו (Palo Alto) ואיקסיה יוצרים יחד פתרון שמתרחב לפי הצרכים שלך בצורה מהירה, מאובטחת ואמינה.

תשתית אבטחת מידע חכמה ב-100% זמינות

ציוד ה-Bypass של איקסיה המשולב עם סדרת PA 5000 Next Generation Firewall של פאלו אלטו מאפשר רמת זמינות ויתירות מקסימלית של תשתית אבטחת המידע. הוספה של יחידת Vision One Ixia לפתרון מאפשרת איזון עומסים וניהול תצורות בזמינות גבוהה עבור מספר יחידות PA-5000 ו/או ציודי Inline נוספים.

יחידות ה-Bypass מותקנות בשילוב עם ה-PA 5000, משם התעבורה עוברת ל-Ixia Vision One שמבצע איסוף תעבורה, סינון ואיזון עומסים בדרך ליחידות ה-PA 5000.

זמינות היחידות נבדקת כל הזמן, ובמידה שאחת מהן יצאה מכלל שימוש, חלוקת התעבורה ואיזון העומסים מתבצעים מחדש ליחידות הזמינות הנותרות. כל התהליך מתבצע באופן אוטומטי ומיידי. כתוצאה מכך, הרשת וכלי אבטחת המידע זמינים ב-100%, וכך מבחינה עסקית הארגון אינו חשוף לנזקים שעלולים להיגרם מנפילת הרשת או מהתקפות, במקרה שכלי אבטחת מידע מסוים אינו זמין.

הפתרון של איקסיה משלב תכונת HeartBeat לבדיקת זמינות של כלי אבטחת המידע וכן תכונה נוספת ייחודית לאיקסיה ה-Negative HeartBeat, שהיא למעשה דגימה אותה אתה מצפה שכלי האבטחה יחסום. במקרה שקיבלת את הדגימה חזרה, המשמעות היא שכלי אבטחת המידע אינו עובד כנדרש למרות שהוא זמין.

ארכיטקטורה זו מאפשרת בין היתר שדרוג והוספת כלי אבטחת מידע כשקיים צורך בהתרחבות, מבלי לפגוע בתעבורה הקיימת וללא צורך בחלון עבודה ומכאן מאפשרת המשכיות עסקית מלאה ללא הפרעות. כמו כן ניתן לשלב כלי אבטחה נוספים בצורה טורית ולנהל את שרשרת השירות של מוצרי אבטחת המידע (Security Services Chaining). תצורה זו מספקת יחס עלות/תועלת גבוה, כיון שהיא חוסכת כמות של כלי אבטחת מידע יקרים.

נראות רשת יעילה וחכמה

ה-Vision One Ixia הוא Packet Broker שבנוסף לשירותי ה-Inline Security המתוארים לעיל, הינו גם פתרון נראות לאיסוף תעבורה מטאפים (Taps), סינונה והעברתה לכלי ניטור שונים שעובדים מחוץ לרשת וכך חוסך עלויות של כלי הניטור. בתחום זה, איקסיה משתפת פעולה עם LightCyber הישראלית, שנרכשה לאחרונה על ידי פאלו אלטו.

טאפים של איקסיה מותקנים במקומות שרוצים לדגום אותם ברשת, ומשם מגיעה התעבורה ל-Vision One שמבצע איסוף, סינון ואיזון עומסים לכלי ה-LightCyber Magna. גם כאן ניתן לשרשר כלי ניטור שונים ולקבוע איזו תעבורה תגיע לאיזה כלי, ואף לפענח תעבורת SSL לטובת כלי ניטור שאינם מסוגלים לנתח תעבורה מוצפנת.

פתרונות נראות הרשת ו-Inline Security, מוטמעים בעולם ובישראל במגזר הפיננסי, בחברות היי-טק וארגונים גדולים.

למידע נוסף אודות פתרונות איקסיה ניתן ליצור קשר בכתובת מייל: [email protected]

אירועים קרובים