תוכן שיווקי

פרולוג'יק משיקה מבצע סוף שנה לפתרונות SolarWinds

לדברי ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק, "SolarWinds מספקת סוויטה שלמה לניהול, ניטור ואבטחה של תשתיות היברידיות" ● "החברה מציעה פתרון מתקדם טכנולוגית, בעלויות סבירות, ונוכחות מקומית מנוסה של מיטב האינטגרטורים"

27/11/2016 13:50
SolarWinds. פתרון לניהול וניטור תשתיות היברידיות

"תהליך התכנון והתקצוב לשנת 2017 נמצא בשלביו הסופיים, ואחד הדברים שאנחנו רואים בצורה בולטת ודי גורפת הוא שהעברת תשתיות לענן נמצאת גבוה על סדר היום של ארגונים רבים", כך אמר ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק (Prologic), הנציגה הבלעדית בישראל של פתרונות SolarWinds בישראל, בראיון עימו לרגל השקת מבצע סוף השנה להצטיידות בפתרונות החברה.

לדבריו, "בין אם מדובר על ארגונים שמתחילים את דרכם בענן, או אחרים שמעמיקים את ההגירה לענן, אנחנו בהחלט רואים את הבשלות של המנמ"רים ומנהלי התשתיות – שילוב של הבנת יתרונות הענן, ונכונות לבצע מהלכים אקטיביים בכיוון של הגירה לענן". אלא שמהצד השני, אמר, "קיימת גם הבנה בקרב מנהלי ה-IT שהמעבר לענן גם מייצר אתגרים חדשים – בעיקר בתחום של ניהול הסביבות, שהולכות ונעשות מורכבות".

"הפתרון של SolarWinds מספק סוויטה ארגונית אחודה ושלמה הכוללת ניהול, ניטור ואבטחה של תשתיות היברידיות, שהולכות להיות נפוצות במגזר הארגוני לפחות למשך העשור הקרוב".

פרולוג'יק מתמחה בתחום תשתיות המחשוב, מספקת שירותי אינטגרציה, מיקור-חוץ ושירותי ייעוץ מומחים (Professional Services). החברה מייצגת בישראל מאז 2010 בבלעדיות את פתרונות SolarWinds, מפתחת של פתרונות לניהול, ניטור ואבטחה של שרתים, תקשורת, אפליקציות, גיבויים, וירטואליזציה ומחשוב ענן. בנוסף, מייצגת פרולוג'יק ספקיות טכנולוגיה בינלאומיות נוספות, דוגמת: idera ,Metalogix ו-Precise.

ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק

ליאור לוי, מייסד ומנכ"ל פרולוג'יק

האם תוכל לתת לנו תעודת זהות של SolarWinds?

"מדובר על ספקית של פתרונות המתרכזים סביב מספר תחומים מרכזיים: ניהול הרשת (Network Management), ניהול תשתיות ואפליקציות (System Management), אבטחת מידע (IT Security) ופתרונות תמיכה (IT Help Desk)".

"SolarWinds פעילה ביותר מ-170 מדינות, מעסיקה כ-1,500 עובדים ברחבי העולם, ומספר לקוחותיה עבר את רף ה-150 אלף ארגונים. החברה בחמש השנים האחרונות ביצעה רכישות אסטרטגיות של 13 חברות טכנולוגיה, בתקציב של מאות מיליוני דולרים, שמטרתה הייתה להגדיל ולחזק את פורטפוליו המוצרים שלה בתחומי פעילותה המרכזיים – בדגש על רכישת חברות המתמחות בפיתוח של פתרונות לניהול וניטור של ביצועי אפליקציות המתארחות בענן".

מה היו ההתפתחויות המרכזיות של SolarWinds בשנה האחרונה?
"ברמה העסקית, ההתפתחות המרכזית היא רכישת החברה על ידי קונסורציום של קרנות השקעות פרטיות תמורת סכום פנטסטי שהוערך בכ-4.5 מיליארד דולרים, דבר שמצביע על האמון והפוטנציאל שרואה שוק ההון בחברה".

"ברמה הטכנולוגית החברה מיישמת מפת דרכים טכנולוגית שבמרכזה שדרוג והתאמת המוצרים שלה לצרכים של המגזר הארגוני ולמציאות הטכנולוגית המשתנה. דוגמה בולטת היא השדרוג שביצעה החברה לפתרון SolarWinds Server & Application Monitor שהרחיב את יכולות הניטור של המוצר לסביבות מבוססות Windows או Linux הנמצאות On-Premise או בענן".

"דוגמה נוספת, מהימים האחרונים, היא ההשקה של SolarWinds Virtualization Manager 7, גרסה מתקדמת של הפתרון לניהול סביבות וירטואליות הכוללת לראשונה יכולות אנליטיקה, מנוע המלצות לאיתור, טיפול ומניעה של תקלות עתידיות".

בשוק הישראלי אנחנו רואים המשך של המומנטום החיובי סביב סוויטת SolarWinds, והפתרון נמצא היום במיינסטרים של עולם התשתיות המקומי. בשנת 2014 הגידול במכירות SolarWinds עמד על 98%, ובשנת 2015 הגידול היה של 108%, כאשר מגמה הזו נמשכה גם לתוך 2016. זה מעיד על ההתאמה של הפתרון לצרכי השוק שלנו ועל מידת האמון בו".

לפרטים נוספים אודות פתרונות SolarWinds ויצירת קשר לחצו כאן.

אירועים קרובים