תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

"סיטריקס ממשיכה למצב עצמה כשחקנית המציעה פורטפוליו מוצרים מנצח"

26/10/2016 15:13

לקראת CITRIX ROADSHOW, אלי ליאור, מנכ"ל SmartX, מספר על שיתוף הפעולה עם הפתרונות המובילים של סיטריקס (Citrix), המיוצגים בישראל על ידי קבוצת אמן.

הצג את SmartX.

"SmartX היא שותף הפלטינום היחיד של סיטריקס בישראל. הסמכת הפלטינום הינה הבכירה ביותר בסיטריקס. SmartX מייעצת, משווקת, מספקת שירותי מומחים ומטמיעה את פלטפורמת המוצרים של סיטריקס בישראל מעל לשני עשורים".

"אנחנו מתמחים באינטגרציה לתחום הוירטואליזציה ונותנים מענה לטווח הפתרונות המלא של פלטפורמת סיטריקס בתחומי ה-Mobility ובתחומי ה-Cloud. היצע הפתרונות המאוזן והמומחיות ארוכת השנים שמציעה החברה ללקוחותיה מגובים בצוות מהנדסים וארכיטקטים מקצועיים מהבכירים בארץ".

"לקוחות החברה הינם ארגוני האנטרפרייז הגדולים בישראל וביניהם: צים, טבע, קוקה קולה, בנק מזרחי, בנק ישראל, אורבוטק, סרגון, אסותא, שיבא, אפריקה ישראל, כביש 6, מי עדן, מפעלי ים המלח, נמלי ישראל, משרד המשפטים, משטרת ישראל ואחרים".

"בנוסף לאינטגרציה עם סיטריקס, SmartX משווקת מספר פתרונות נוספים":

● "SmartX Secure Browsing – פתרון הגלישה המאובטחת מבית SmartX מבודד את גלישת המשתמש הארגוני וכך כל איום שמגיע דרך אתר אינטרנט, קישור חיצוני או הורדת קובץ מבודד מן המערכת הפנים ארגונית וזליגת המידע נמנעת".

● "ControlUp – מערכת ניהול ייעודית לסביבות מחשוב ממורכזות ולחוות שרתים גדולות, המאפשרת תפעוליות ויכולות ניהול מתקדמות כולל Analytics של Big Data. מערכת ControlUP מאפשרת למנהלי הסיסטם של הדטה סנטר לראות, להבין ולנהל בכל רגע נתון, ממימדים שונים, את השימוש של משאבי החומרה בדטה סנטר, ולעשות Drilldown עד לרמת ה-Session של המשתמש הבודד".

● "Teramind – פתרון המתמקד בזיהוי ומניעת איומי פנים וניטור התנהגות המשתמש, על ידי שימוש במנגנון התראות והקלטת מסכי פעילויות חזותיות וטקסטואליות בתחנות פיזיות, וירטואליות, ושרתים שונים, ובמגוון רחב מאוד של פעולות יזומות".

ספר על העבודה המשותפת עם סיטריקס.
"כשותף הבכיר של סיטריקס בישראל, יחסי העבודה שלנו עם כל דרגי ה-Vendor הדוקים ומבוססים על שיתוף פעולה ותיאום רציף לקידום הלקוחות. המעמד הייחודי של SmartX כ-Citrix Specialist מחייב עליונות טכנולוגית, מקצועית ויישומית. ההסמכה המולטי-דיסיפלינרית לסטטוס ה-Specialist דורשת הסמכות בתחום הווירטואליזציה, המובייל, התקשורת ואבטחת המידע".

"ההסמכות מגובות בהמלצות מלקוחותינו והתהליך הכולל זיכה אותנו בהסמכה המקסימלית המוענקת לשותף עסקי. סיטריקס מקיימת כנסים שנתיים ללקוחות ולשותפים בישראל ובארצות הברית פעמיים בשנה, במסגרתם מוצגים המוצרים והתוכניות לעתיד. SmartX משתתפת קבועה בכנסים אלו".

מה מבדל את סיטריקס מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"היתרון הבולט של פתרונות סיטריקס ושל קבוצת אמן הוא המגוון הרחב של המוצרים כמיקשה אחת המאפשרת ללקוחות מענה מקיף לצרכים, מהפשוטים ועד המאתגרים שבהם. המוטו המרכזי מושתת על עקרון פשטות ויעילות: הנגשת ייישומים ונתונים בדרך הקצרה והמאובטחת ביותר לשולחן העבודה של המשתמש".

"סיטריקס ממשיכה למצב עצמה כשחקנית המציעה פתרון תשתיות רחב ופורטפוליו מוצרים מנצח. עם כניסתה לתחומי המובייל והתקשורת עם ה-Netscaler גיבשנו צוותים ייעודיים המתמחים בפתרונות אלו, שהתווספו לצוות הליבה המתמחה ופועל בתחום הוירטואליזציה יחד עם סיטריקס שנים רבות".

"סיטריקס היא שחקן מוביל בתחום הוירטואליזציה של תחנות עבודה (VDI) והיתרון שלה ניכר אף יותר בהתממשקות הפרוטוקול המהיר והמאובטח שלה (ICA) אל מול מוצרי ה-Netscaler שבאמצעותם בלבד עוברת יותר מ-70% מהתקשורת הגלובלית בארצות הברית".

מה תציגו בכנס?
"בכנס נציג כמה דברים – פתרון פורטל באמצעות Netscaler של סיטריקס; שילוב של גלישה מאובטחת על גבי פתרונות סיטריקס ו-Isolation של סביבת המשתמש, הן On Prem והן בענן באמצעות שת"פ עם MED1 ; מערכת ניהול מתקדמת לשליטה ובקרה באמצעות ControlUp כולל Big Data Analytics ו-Historical Reporting משוכלל; ניטור התנהגות משתמשים והקלטות מסכים ו-User Sessions באמצעות מערכת Teramind".

אירועים קרובים