תוכן שיווקי

פריוריטי בחרה במערכת של AimBetter לשדרוג שירותי הבקרה והניטור על שרתי הענן

המערכת החדשה מציגה את הדור הבא של כלים לניטור וניתוח מערכות מחשוב מבוססות דטה-בייס, ומאפשרת לזהות תקלות חדשות, לפתור אותן בזמן אמת, למנוע תרחישי השבתה ולחסוך זמן ומשאבים

11/07/2016 16:14
אלון וודובוז, CTO ב-AimBetter

חברת התוכנה הארגונית פריוריטי (Priority Software) בחרה בפתרון ענן (SaaS) של AimBetter, במטרה לשדרג את מערך שירותי הבקרה והניטור של שרתי בסיסי הנתונים וה-Windows  בענן.

כפתרון ענן (Saas) המבטא את הדור הבא של כלי ניטור וניתוח, מערכת AimBetter מאפשרת לפקח על מכלול רכיבי רשת המחשוב הארגונית ממקום אחד, לזהות חריגות ושינויים מהותיים, לסייע למחלקות ה-IT וציוותי הפיתוח לשפר את ביצועי המחשוב בכלל ומסדי הנתונים של מיקרוסופט (Microsoft) בפרט, ולהעניק למנהלי מערכות ואנשי פיתוח סט כלים קל ונוח לניהול ותחזוקת מערכי שרתים.

המערכת הידידותית והקלה לתפעול, פועלת במתכונת ענן (SaaS), ומספקת מידע מקיף אודות עומסי מערכת ותהליכים כבדים לצד יכולות נרחבות לפלח נתונים, לנטר ולחקור מאגרי מידע הן ברמת המערכות והתשתיות והן ברמת שאילתות האפליקציות השונות המותקנות על גבי שרתים מקומיים ומבוזרים, כמו גם לזהות שאילתות שגויות וערכים בלתי הגיוניים ברמת התשתיות, האפליקציות ומשתמשי הקצה.

לדברי רוני שושני, מנהל התפעול של פריוריטי, "המוצר שלAimBetter מקל עלינו לזהות בזמן אמת תקלות ובעיות המתפתחות בשרתים ולפתור אותן באופן פרואקטיבי, הרבה פעמים עוד לפני התממשות התקלה. זאת, הודות להנגשת המידע בצורה מפורטת, פשוטה ומהירה. מעתה נוכל לגשת למקור מידע אחד מבוסס SaaS ולקבל את כל המידע בזמן אמת, מה שמאפשר לנו למקסם את ביצועי המערכות ולשפר את מהירות התגובה והשירות ל-1,000 לקוחותינו שבענן".

לדברי אלון וודובוז, CTO ב-AimBetter, "אנחנו גאים בבחירתה של פריוריטי להצטרף אל חוג לקוחותינו. מאז הקמתה של AimBetter, תוך שנה וחצי, למעלה מ-140 חברות וארגונים בארץ ובעולם, כדוגמת BDO, דיפלומט, דנאל, ISS ו-Artimedia, הטמיעו את המערכת, נהנים משליטה אבסולוטית על סביבת המחשוב הארגונית ויכולים לאתר ולהבין תקלות במהירות, לפתור כשלים בקלות, לחסוך שעות אדם ולשפר משמעותית את רמת האיכות והתפוקה של עובדים ומערכות מידע כאחד".

אירועים קרובים