תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - SAP Forum & ISUG 2016

הכירו את חזון Malam Smart & Simple של קבוצת מלם תים

התמקדות בפתרונות הדיגיטליים החדשניים מבית סאפ

23/06/2016 12:50
עינת זרמי, מנהלת חטיבת יישומים ארגוניים , מלם מערכות

כתבה: עינת זרמי, מנהלת חטיבת יישומים ארגוניים , מלם מערכות

פעילות סאפ (SAP) במלם מערכות תוכנה כוללת למעלה מ-120 מקצוענים; מנהלי פרויקטים, מיישמים ואנשי טכנולוגיה. אנו שותף "זהב" של סאפ עם רקורד של עשרות פרויקטים מוצלחים בקרב ארגונים מובילים במשק.

ב-2015 גיבשנו את החזון העסקי של החטיבה – Malam Smart & Simple.

במסגרת חזון זה, חרטנו על דיגלנו שלושה מוטיבים עיקריים שהינם לתפיסתנו קריטיים להצלחה המשותפת לאורך זמן עם לקוחותינו – אספקת הפתרונות המתקדמים ביותר אשר מביאים ערך עסקי ללקוחותינו, מקצוענות ואיכות באספקת הפתרונות, שותפות ומחויבות ללא פשרות לשביעות רצון של לקוחותינו.

לטובת מימוש חזון ה-Malam Smart & Simple, פיתחנו מספר מודלים עסקים ושירותים טכנולוגים הרלוונטים ללקוחותינו. כדי לספק את השירות המקצועי ביותר לללקוחותינו, אנו בוחרים את הטכנולוגיות החדשות בקפידה, ועבור אלו שאנו בוחרים להתמקד בהם אנו פועלים במתודה מסודרת דרך הכשרת צוותים מקצועיים ייעודיים והקמת מעבדות התנסות ולימוד לצוותי הפיתוח במלם.

יישום ראשון בישראל

מצאנו שפלטפורמת SAP S/4 מתאפיינת בשיפורי ביצועים דרמטיים ובחוויית משתמש משופרת, באופן שמשתלב בתפיסת הפתרון הדיגיטלית של מלם.

מלם הינה השותף הראשון של סאפ בישראל שמיישם את פלטפורמת Hana SAP S/4 כחלק מפרויקט ERP חדש בדור כימיקלים. מדובר ביישום ראשון בישראל לגרסת ה-ERP המספקת ביצועים מהירים ותחקור מידע תוך גישה ישירה לנתונים, שלא באמצעות מחסני נתונים – כפי שהיה עד כה.

במסגרת הפרויקט אנו משלבים פתרון לעולם הפיננסי, SAP Simple Finance, המספק תובנות בזמן אמת למנהלי הכספים ולמחלקות הכספים. המערכת מספקת אפשרויות לניתוח נתונים מהיר, דבר הנעשה ישירות, תוך שימוש בממשק משתמש מתקדם Fiori. היישום לכלל החברות בקבוצה מתבצע בגישת Best Practices המאפשר להן ליישם תהליכים גנריים ולהתבסס על פרויקטים שיושמו בעשרות חברות בעולם בתעשיית הכימיקלים.

ללקוחות סאפ אשר מעוניינים בשיפור ב-UI, ברמות הביצועים והעמקת הפונקציונאליות של המערכת בערוצים השונים באמצעות פתרון HANA – אנו כיום במלם מאפשרים ללקוחותינו פרויקטי שדרוג והסבה לטכנולוגיית ה-HANA (קרי Migration To HANA).

תמונה מלאה של הפעילות מול הלקוח

פתרונות CEC (ר"ת Customer Engagement) – לניהול קשרי לקוחות ומינוף חוויית הלקוח. בנוסף למומחיות במודול ה-SAP CRM On Premise, למלם התמחות בהטמעת פתרונות CEC . פורטפוליו עשיר של פתרונות לניהול שיווק, מכירה ושירות, פורטל לשירות לקוחות, פורטל ספקים שניתנים ליישום באופן מדורג על-פי צרכי הארגון ועוד.

פתרון מרכזי בפורטופליו זה הינו מערכת ה-C4C (ר"ת Cloud For Customer) – לניהול קשרי לקוחות. הפתרון גמיש מאוד ליישום והתאמה לצרכי הארגון, מיועד לארגונים בכל הגדלים ומסופק במודל ענן, על כל היתרונות: הפתרון קל ומהיר ליישום וללא ההתעסקות בתשתיות. המערכת מתממשקת בקלות ובמהירות למערכות הארגוניות, מה שמאפשר תהליכים רציפים בין המערכות והצגת תמונה מלאה של הפעילות מול הלקוח.

אנו מאפשרים היום ללקוחותינו ליהנות ממשק משתמש נוח וידידותי בערוצים השונים תוך הצגת מידע, דו"חות ודשבורדים ניהוליים בזמן אמת, בכל מקום ובכל מכשיר.

באמצעות פתרון C4C אנו מאפשרים לנהל בצורה שקופה ופשוטה את מימדי המכירות, שיווק ושירות בארגון, לנתח פרופיל לקוחות וביצועי מכירות, לאתר הזדמנויות חדשות או אתגרים עסקיים, כולל ניתוח ותקשורת דרך רשתות חברתיות תוך שימוש בכלי אנליטיקה מכווני חיזוי.

להיות יעיל ומהיר יותר

שירות מנוהל במודל ענן – עיצבנו מודל של שירות מנוהל בענן המספק תמהיל של יכולות מגוונות ומאפשר לנו להקצות ללקוח משאבי יישום, תמיכה ותחזוקה על פי צרכיו, בהיקפים משתנים, ואף בשעות פעילות משתנות בגמישות כולל גם אירוח תשתיות ותחזוקה בענן של קבוצת מלם-תים.

מודל זה מקטין את הסיכונים ביישום המערכת, מאפשר עבודה במודל תחזוקה תחת אמנת שירות ומשפר את רווחיות הארגון בשלב התפעול השוטף לאחר העלייה לאוויר. מצאנו שמודל השירות המנוהל מתאים לארגונים מקומיים וגלובליים בכל סדר גודל.

היום, בעולם הדיגיטלי, על מנת למנף את הפעילות העסקית ולעמוד באתגרים – כל ארגון צריך לספק פתרונות דיגיטליים, להיות יעיל ומהיר יותר. אנחנו במלם, מובילים היום את הפתרונות הדיגיטליים המבוססים על הטכנולוגיות החדשניות מבית סאפ.

אנו מתמקדים בהקמת פתרונות גמישים ובזמן קצר, המבוססים על מודל ענן, מה שמאפשר לארגון גמישות בהיבט עלויות הרישוי והחומרה ונותנים שירות ותחזוקה יעילים תחת אמנת שירות.

רוצים לשמוע יותר?

בחירה ב-Malam Smart & Simple הינה בחירה במומחיות, ידע ונסיון מצטבר בחטיבת היישומים של מלם מערכות תוכנה.

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים