תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ISUG 2015

אדוונטק מציגה: הצצה לפתרונות חדשניים בסביבת סאפ

08/12/2015 12:03
אדוונטק

פתרונות הליבה של סאפ (SAP) מספקים מענה מקיף ואיכותי לצרכי הארגון. ואולם, הוורסטיליות של צרכי המשתמשים, קיומם של סביבות נוספות (כגון Office), וטכנולוגיה דינאמית – יוצרים צרכים נוספים להם ניתן לספק מענה באמצעות מערכות לווין. בכתבה זו נציג שני פתרונות, האחד מתחום התשתית ומספק third party, השני מהתחום הפונקציונאלי – HR של סאפ עצמה.

טכנולוגיית מידע צללים Shadow IT

ShadowIT היא תופעה המתארת מערכות מידע שלא נרכשו בהכרח על ידי יחידת ה-IT של הארגון. היא אופיינית ל-Power Users, ודוגמה נפוצה לכך היא השימוש ב-Microsoft Excel או בפתרונות Mobile. בשעה שעד לפני כמה שנים קהילת ה-IT  עסקה בשאלה כיצד למגר תופעה זו, הרי שהיום המגמה הרווחת היא לנסות וליישר קו, לא להילחם במשתמשים, ולסייע להם בשילוב מערכות אלו. המטרה היא לספק למשתמשים כלים אינטואיטיביים ללא איבוד של יכולות השליטה והניהול (Governance) ותוך שימור עקרונות אבטחת המידע.

Winshuttle הממוצבת כפתרון מוביל בתחום זה, מספקת יכולות עדכון וקריאה של נתונים מהסאפ באמצעות גיליונות Excel ומסכי Mobile בשילוב תהליכי Workflow ידידותיים. כל זאת, תוך שמירה על ההרשאות והלוגיקות בסאפ. תהליך בנית ה-Excel/המסך ה-Webi נעשה באמצעות "הקלטה" של הטרנזקציה, ללא שימוש בקוד, ובזמן קצר משמעותית מכל פתרון אחר. מסיבה זו, פתרון Winshuttle מתאפיין ב-ROI משמעותי, ומאפשר לקצר את זמן עדכון הנתונים ללא פגיעה באמינות המידע ובביצועי המערכת.

סט המוצרים של Winshuttle הוא SAP-Certified, וסאפ עצמה עושה בו שימוש לצרכיה הפנימיים. אדוונטק משמשת כנציגה הבלעדית של המוצר בארץ. ל-Winshuttle מספר רב של לקוחות בעולם ובארץ, ביניהם: סלקום, צ'ק פוינט, פלרם (Palram), קוקה קולה (Coca Cola), אמדוקס, Boots ,AT&T ועוד.

ניהול ההון האנושי (HCM) בעידן הענן

ארגונים רבים עומדים כיום בפני דילמה בנוגע להחלפה ושדרוג מערכת ניהול ההון האנושי (HCM). בבואנו להתמודד עם סוגיה זו, יש לבחון שתי שאלות: האחת, האם המענה בסביבת ה-Core HCM (תיק העובד, מבנה הארגוני, נוכחות ושכר) מספק את הצורך הקיים בארגון?  והשאלה השניה היא, האם קיים מענה לתהליכים המשלימים לתיק העובד (כדוגמת: הערכת עובדים, הצבת יעדים, תגמול ביצועים, גיוס ומיון, ניהול למידה, ניהול הטאלנטים, וכיו"ב).

SAP SuccessFactors מציעה פתרון מתקדם בתחום זה, המספק מענה לכל מצבי העולם הנובעים מהשאלות שהוצגו. במידה ומערכת ה-Core HCM מספקת את צרכי הארגון, ניתן ליישם את המודולים הלוויניים (הערכת עובדים וכו') במודל היברידי – כלומר תוך התממשקות מלאה לתיק העובד במערכת ה-Core HCM הקיימת. אולם, במידה ומערכת הליבה אינה מספקת, ניתן ליישם SF כפתרון HCM מקצה לקצה בענן בצורה מודולרית ובגישת ה-Start Anywhere (כלומר ניתן להתחיל מכל מודול).

SFSF (ר"ת SAP Success-Factors) מאפשרת לארגונים לרתום את ההון האנושי לאסטרטגיה העסקית, ולמערכת חוויית משתמש המתאפיינת בשימושיות גבוהה. הליך היישום הינו קצר מאוד, והעובדה שהמערכת הינה בתצורת SaaS מלאה מאפשרת ללקוח להתחיל לנצל את יכולות המערכת בצורה מיידית.

אדוונטק הינה שותפה מוסמכת של סאפ למכירה שיווק ויישום  פרויקטים  לפתרונות SFSF. אדוונטק השקיעה משאבים רבים בהסמכה של קבוצת יועצים ליישום  הפתרון, והחלה ביישום טכנולוגיה זו בארץ. לאדוונטק מאות לקוחות בשוק הישראלי, ביניהם ניתן למצוא את הגופים המובילים בישראל, כגון בנק הפועלים, מפעלי ים המלח, סלקום, צה”ל וגופים שונים במשרד הביטחון, אוניברסיטת תל אביב, משרדי ממשלה שונים ועוד רבים וטובים.

אירועים קרובים