תוכן שיווקי
לקראת אירוע - KMDM2015, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

מה שהיה בווגאס, ישאר בווגאס!

10/11/2015 12:16
צ'יקו (משה) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN

צ'יקו (משה) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN, חזר מכנס יבמ (IBM) שהתקיים לאחרונה בלאס וגאס, ובידיו הרשמים על כל מה שהיה ועל כל מה שהפסדתם.

מהי מטרת הכנס בלאס וגאס?
כנס IBM Insight2015  הינו הכנס השנתי הגדול ביותר של יבמ, וממוקד בתחום ה-Analytics. השתתפו בו השנה כ-18 אלף איש: מומחי יבמ, שותפים עסקיים כמו IFN, ולקוחות מכל העולם כמו בואינג (Boing) וקוקה-קולה (Coca-Cola) שהציגו יישומים מרתקים!

תחום ה-Analytics ביבמ כולל כיום את פלטפורמת ה-Watson Analytics, מוצרי ה-BI, פלטפורמת ECM FileNet –  איסוף, ניהול המסמכים ותהליכים עסקיים. אבל עיקר הכנס התמקד בהכרזות חדשות, בשותפויות ופתרונות ענן לתחום ה-Analytics.

מה היו ההכרזות והחידושים ב-ECM?
ההכרזות היו רכישת ה-Weather Company (למעט חלק ערוצי הכבלים), שותפות עם Box, שיאפשר ללקוחותינו בארץ לנהל גם מסמכים בענן וגם on premise ב-FileNet . שותפות עם Kaltura הישראלית שתאפשר ל-IFN להציע ניהול והפצה של תכני וידיאו המשולבים בפלטפורמת IBM FileNet, כאשר אלה מצטרפים לשותפות הקיימת עם טוויטר (Twitter).

בתחום ה-Analytics הוצעו לשותפים פלטפורמות פיתוח שירותי אנליטיקה בענן. אלא שהייחוד הפעם היה התמקדות ב-Predictive  Analysis, כלומר יכולת הפקת תובנות והמלצות לפעולה על בסיס תוכן, מאגרי מידע, כולל מסמכי הארגון וגם מרשתות חברתיות.

היתה התיחסות ל-Big Data? כיצד Unstructured Data באים לידי ביטוי ב-Analytics?
בהחלט, ובגדול. יבמ הינה התורמת הגדולה ביותר לפלטפורמת ה-open source Apache Spark שאומצה גם על ידי סאפ (SAP) ואורקל (Oracle). גם מוצרי ה-ECM יעבדו על גבי פלטפורמה זו, כולל תמיכה ב-Hadoop, כך שהכיוון כיום הינו ל-hybrid content analytics, ולייצר לארגון ערך עסקי גם ממידע מובנה אך גם ממסמכים ומידע שאינו מובנה. לדוגמא, אינפורמציה רבה חבויה במסמכי המשכנתא שהעברנו לבנק, ללא שימוש. חילוץ מידע על בני משפחה, תאריכי לידה, שמות והצלבתם מול העדפותיהם על פי הרשתות החברתיות, ייתן לארגון יתרון עסקי.

מה בנוגע למובייל?
ההדגמות פה היו מרשימות: החל ממוצר ברמת SDK שהינו חלק מפלטפורמת FileNet התומך בבית אפלקציות בכל פלטפורמת מובייל ותומך בצילום, חילוץ מידע, השלמת נתונים וניהול המסמכים מהמובייל, כולל שילוב עם תהליך עסקי לאנשי שטח.

איך התבטא הקשר הישראלי/יהודי?
גאוות יחידה היה לראות נוכחות רבה של צוות מעבדות יבמ בירושלים בראשות שמעון שטארק אשר אחראים היום על חלק מפיתוח מוצרי ה-ECM ושילובם עם Box, אשר הוקמה על ידי אהרון לוי. כמו כן כבוד ל-Kaltura הישראלית שנבחרה על ידי יבמ כשותף לתוכן הוידיאו בענן.

בערב הסיום עלתה להקת הפופ רוק האמריקנית מארון 5 – עם הסולן אדם לוין, במופע מרשים!

הכל נשאר במשפחה!

עוד משהו לעדכן?
לא. השאר שהיה בווגאס, ישאר בווגאס !

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים