תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX Customers Event, יום ה' 29 באוקטובר, סטוקו

חידושים בתחום פלטפורמת ה-ADC מבית סיטריקס – NetScaler

06/10/2015 15:13

כתב: ליאור ג'ראפי, סמנכ"ל שירותי מומחה בסמרטאיקס.

סיטריקס (Citrix) ממצבת עצמה כשחקנית המציעה פתרון תשתיות רחב ופורטפוליו מוצרים מנצח. מאז הכניסה שלה לתחומי המובייל והתקשורת (Network) ומתוקף היות סמרטאיקס שותף הפלטינום היחיד של סיטריקס בשוק הישראלי, גיבשנו צוותים ייעודיים המתמחים בפתרונות אלו. הצוותים החדשים התווספו לצוות הליבה של החברה המתמחה ופועלת בתחום הוירטואליזציה למעלה מ-15 שנים.

יותר ויותר אנו עדים להבעת אמון בפתרונות של סיטריקס (הוותיקים והחדשים) על ידי המגזר הארגוני בישראל. כשותף הגדול ביותר של סיטריקס בישראל, הרי שהאמון בפתרונות הללו בא לידי ביטוי באופן ישיר ומיידי בפעילות שלנו.

החידושים האחרונים שסיטריקס מציגה בתחום התקשורת

פתרון ה-Netscaler של סיטריקס מקיף וכולל מודולים לתחום ה-Load Balancing, VPN SSL, Access Control, WAF ועוד. לקוחות סמרטאיקס, שעיקר התשתית שלהם מבוססת סיטריקס, עושים שימוש ב-NetScaler בעיקר לטובת Load Balancing והמעבר לניצול יכולות נוספות של ה-NetScaler , כדוגמת שימוש ב-SSL VPN, הוא תהליך מתבקש. בנוסף ניתן כיום למצוא דוגמאות לשימוש ביכולות נוספות של ה-NetScaler כמו גישה ל-Custom fields ב- LDAP Auth, החצנה של פורטלים ארגוניים כמו OWA, Lync, SharePoint ועוד.

המוצר מאפשר לרכז במערכת אחת את כל נושא Remote Access הארגוני עבור רוב סוגי האפליקציות, מספק GUI אחוד ופשוט עם יכולות התאמה אישית גבוהות, Secure SSO, מנגנון Real Time מקצה לקצה של תעבורת ה-ICA/HTTPS וכן מאפשר לאדמיניסטרטור טווח ניהול משופר ויכולת מתקדמת לאכיפת Policy על משתמשי XenApp/XenDesktop .

לאחרונה מכרה ג'וניפר (Juniper Networks) את חטיבת ה-SSL VPN שלה ל-Siris Capital Group . סיטריקס ממליצה על Trade Up והחלפת מכונות הג'וניפר שמבצעות את ה-SSL VPN במכונות NetScaler מבית סיטריקס.

כמו כן, ניתן לבצע קישור ישיר (Remote PC) לתחנות\שרתים מפורטל ה-NetScaler על גבי פרוטוקול ה-ICA וכך לטייב ביצועים וחוויית משתמש במקביל.

מאז פרסום הגרסה החדשה (11) של ה-NetScaler, כל הגישות לשירותים שצוינו מעלה (ועוד) יתבצעו מפורטל אחוד (One URL). כפועל יוצא מתבצע תהליך ההטמעה, הניהול והמיגרציה של המשתמשים באופן פשוט יותר מבעבר. בגרסה זו הוספה התאמה ל-HTTP V 2 המאפשרת האצה משמעותית לכל נושא הגלישה לפורטלים הארגוניים מחוץ לארגון.

המרכיבים הנוספים בתחום אבטחת המידע והניטור התווספו ל NetScaler

Securing virtual desktop infrastructure
השימוש ב-NetScaler בסביבות מבוססות תשתית סיטריקס מגדיל משמעותית את מכלול אבטחת המידע בארגון – Secure Virtual Desktop,  בשל יכולות ה-NetScaler מול תשתית הווירטואליזציה של ה-Apps & VDIs. מומחי סמרטאיקס מעידים כי השימוש ב-NetScaler עתיר יתרונות וכי למוצר שיפורים משמעותיים בטווח השליטה הגרנולרית באשר למשתמשים ולהתקנים הרשאים לגשת למכונת VDI ספציפית תחת המדיניות התפעולית הרצויה.

User Experience New Dashboard
ה-NetScaler מאפשר בין היתר בקרה על חוויית המשתמש. בגרסה 11 התווסף Dashboard חדש המאפשר לצפות ולאבחן "צווארי בקבוק" בצורה ידידותית ופשוטה.

קבלת תואר Specialist מידי סיטריקס

המעמד של סמרטאיקס מחייב עליונות טכנולוגית, מקצועיות ויישומית. ההסמכה לסטטוס ה-Specialist היא מולטי-דיסיפלינרית ודורשת הסמכות בתחום הוירטואליזציה, המובייל,התקשורת ואבטחת המידע. הסמכות אלו גובו בהמלצות מפי לקוחותינו והתהליך הכולל זיכה אותנו במעמדנו החדש. בכוונתנו להמשיך להנהיג ולקדם את פלטפורמת הפתרונות של סיטריקס בשוק המקומי.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים