תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SAP Technologies & Big Data Summit, יום ג', 14 ביולי, מרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה

שמוליק סיטון, סאפ ישראל: "לראשונה פלטפורמה עונה על שני היבטים – טכנולוגי וגם עסקי"

13/07/2015 09:12
שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות, סאפ (SAP) ישראל

כתב: הילל יוסף

"המנמ"ר ומפתחי האפליקציות העסקיות שתחתיו – נדרשים לטפל ולהשיק במהירות אפליקציות רבות. אנו מספקים פלטפורמה המאפשרת להפעיל ולצרוך אפליקציות עסקיות, שלא היו קיימות קודם. זו הפעם הראשונה בה פלטפורמה עונה על שני היבטים – טכנולוגי וגם עסקי, עם מענה למספר רב יותר של אתגרים וצרכים עסקיים", כך אמר שמוליק סיטון, מנהל תחום טכנולוגיות בסאפ (SAP) ישראל.

סיטון התראיין לקראת כנס SAP Technologies & Big Data Summit. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' השבוע במרכז הכנסים אווניו, קרית שדה התעופה.

"אנחנו מציעים פלטפורמה טכנולוגית חדישה", אמר סיטון, "המאכלסת בתוכה אלמנטים טכנולוגיים נוספים ומתקדמים, המייצרים מענה מרכזי לתמיכה בכל הדרישות והאתגרים העסקיים שהארגון חשוף אליהם. הפלטפורמה היא SAP Big Data ובמרכזה נמצאת SAP HANA, המביאה שני יתרונות מרכזיים לארגון: בצד ה-IT, חיסכון משמעותי בהיבטי תחזוקה, ייעול ושימוש, תוך צמצום משמעותי של כמות כוח המחשוב שהארגון נדרש אליו. בצד העסקי, הפלטפורמה מפעילה אפליקציות עסקיות שלא היו קיימות קודם, או שהיה דרוש שימוש מסורבל באפליקציות מספקים שונים".

לדברי סיטון, "הפלטפורמה זמינה לארגונים בענן וברישוי מסורתי, ומאפשרת לפתח אפליקציות בזמן מהיר יותר ממה שהכרנו עד כה. אם אני רוצה לחזק את הקשר שלי עם לקוח הקצה, אני יכול לפתח אפליקציית מובייל במהירות גבוהה ולצבור מידע מלקוח הקצה שלי". בכנס, ציין סיטון, "נדגים איך אפשר לבצע פעולות מהירות וליישם אפליקציות בצורה מהירה ופשוטה. אנחנו פוגשים מדי יום לקוחות המחפשים דרכים חדשות לעשות עסקים בארץ בעולם, והפלטפורמה היא המענה לכך".

לקבל באופן טבעי את הפתרונות

עופר מילבסקי, סמנכ"ל התפעול של סאפ ישראל, אמר כי "סאפ ממשיכה לעמוד מאחורי המחויבות לחדשנות ומתמקדת סביב אותם אזורים טכנולוגיים. כך הוצאנו לשוק בתחילת השנה את SAP S/4 HANA, הדור הרביעי של פלטפורמת העסקים של סאפ. זו כוללת את פתרונות ה- Business Suite, לצד יכולות מתקדמות בעולם ה-SAP HANA והעולם אפליקטיבי, של טיפול בממשק משתמש ובחוויית משתמש, מבוססי פיורי (SAP Fiori – ממשק המשתמש החדשני של SAP). כך, הפתרון מטפל בכל רכיב, תחנת קצה, מחשב נייד, וטלפון חכם".

לדברי מילבסקי, "אלמנט נוסף הוא פשטות – SAP HANA מאפשרת לממש ארכיטקטורה  עם העלמת צווארי בקבוק טכנולוגיים, פישוט דרמטי של מודל הנתונים, ויכולת לייצר במהירות תהליכים עסקיים שנתקעו. ניתן לצרוך את SAP HANA גם בענן וגם On Premise".

בדרך זו, הסביר, "אנו מאפשרים ללקוחות לקבל באופן טבעי את פתרונות הענן שלנו, ומרחיבים את היכולות ללקוחות במסגרת תפיסת הכלכלה המרושתת, network economy , המתבססת על שלל הרכישות שערכה החברה בעולם הענן בשנתיים האחרונות".

כך, סיכם מילבסקי, "לקוחות ארגוניים יכולים להתחבר לענן וגם לממש פתרונות היברידיים, וזאת בלא ליטול סיכון תפעולי ועם בשלות עסקית גבוהה. סאפ מרחיבה משמעותית את הפתרונות המחברים בין עולמות טכנולוגיים מתקדמים, לצרכים הנדרשים לחברות ישראליות השואפות לפעול באופן חדשני בשווקים. זה מתאפשר תוך הגעה לעולמות האינטרנט של הדברים, Big Data, עם אפליקציות חדשניות של ניהול הונאות והזיהוי שלהן, בינה לגבי מיקום, ניהול מיקום הלקוח, ניתוח של מצב בו ארגון עובד ברב-ערוציות, ניתוח של רגשות הלקוחות, ובכלל – עולם חדש של אפליקציות מבוססות הפלטפורמה של סאפ".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים