תוכן שיווקי

מקרפ"ר וסלקום זכו בפרס מצטייני המחשוב על פרוייקטים שביצעו עם SAS

25/01/2015 14:41
קנס גדול. סלקום

פרויקט ניטור אורתופדי של חיל הרפואה זכה בטקס הענקת הפרסים למצטייני המחשוב IT Awards 2014, מבית אנשים ומחשבים. הפרויקט בוצע באמצעות פתרונות SAS. המערכת. פיתוח המערכת ארך מספר חודשים והיא נועדה לנטר את התחלואה האורתופדית בקרב חיילים המשרתים ביחידות קדמיות בצה"ל, תוך כדי סיווגם לפי סוג ואיבר פציעה.

בעזרת המערכת מתחקרים במפקדת קצין הרפואה הראשי את הנתונים, מפיקים לקחים ומתקבלות החלטות ארגוניות, שמטרתן לצמצם את התחלואה האורתופדית בצה"ל. בנוסף, נשמר הידע האירגוני.

המערכת משמשת מפקדים, דרגי ניהול, מפקדי מרפאות קדמיות וחוקרים אקדמיים בחיל הרפואה.

פרויקט נוסף שזכה בפרס ובוצע באמצעות פתרונות SAS הוא ניתוח פיננסי של סלקום. הפרויקט מאפשר לקברניטי סלקום לקבל החלטות מוכוונות רווחיות ומבוססות נתונים בכל יחידות הארגון – מחלקת השיווק, המחלקה הכלכלית, אגף הלקוחות העסקיים, שירות הלקוחות, מחלקות הגביה, החשבות, שרשרת האספקה, נטוויז'ן ועוד. זאת, בכל הרמות בארגון, מאיש המכירות בפגישתו מול לקוח ועד המנכ"ל, ובכל ההיבטים הפיננסיים שלו – הכנסות, עלויות, גבייה, מלאי, רווחיות, תזרים, זיכויים, מוצרים, הגברת הכנסות ועוד.

"בזכות הטמעת תשתית Financial Analytics יצרנו בארגון תפיסה עסקית ושפה אחידה בכל היחידות, תוך התמקדות בתמורה הכלכלית לחברה", אמר שלומי פרילינג, מנהל הכספים הראשי של סלקום. הוא הוסיף כי "בכך מאיצה תשתית המידע העסקי את ערך הפירמה ומסייעת לחברה לעמוד ביעדיה העסקיים".

רונית לפידור-בלו, מנכ"לית מיה מחשבים המייצגת את SAS בישראל, בירכה את הזוכים על בחירתם כפרויקטים מצטיינים. לפידור-בלו ציינה את שיתוף הפעולה הפורה בין מיה מחשבים ללקוחותיה ואת הליווי הצמוד שהחברה מספקת. הבחירה בפרוייקטים של חיל הרפואה וסלקום כפרויקטים מצטיינים מייצגת את לקוחות SAS בארץ, הנמצאים בחוד החנית של האנליטיקה בישראל.

אירועים קרובים