תוכן שיווקי

לקסמרק השיקה סדרת מדפסות בטכנולוגיה חדשנית לחסכון מירבי

המסר: "עד הטיפה האחרונה"

04/06/2013 14:28

חברת גטר טק הישראלית, מקבוצת גטר, המתמחה בפתרונות תשתית ושירותי תמיכה לתחום המחשוב, התקשורת, ההדפסה והאלקטרוניקה (ICT), מציגה את קו המדפסות החדש של לקסמרק העולמית, אותה היא משווקת בישראל. מדובר באחת מהשקות המוצרים המשמעותית ביותר בתולדותיה של חברת לקסמרק, במהלכה מכריזה החברה על מדפסות לייזר, עם חידושים מהפכניים לחסכון בעלויות ההדפסה.

לקסמרק רשמה פטנט עולמי על הטכנולוגיה החדשה, המאפשרת ניצול מקסימלי של הטונר "עד הטיפה האחרונה". המדפסות החדשות הבנויות על תשתיות טכנולוגיות מתקדמות, מספקות פתרונות מבוססי יעילות, נוחות למשתמש וחסכון. בחלק מהמדפסות מהסדרה החדשה, מותקן מסך מגע אינטראקטיבי, המספק גישה לאפליקציות רבות המשפרות תהליכים, תפוקה ויעילות.

בסדרה החדשה, הטונרים קיבלו מיתוג מחדש והם נקראים Unison Toners. טונרים אלו מהווים את ליבו של השינוי המשמעותי שביצעה לקסמרק בקו המוצרים. איכות ההדפסה נותרת ברמה הגבוהה ביותר. "מהדף הראשון ועד האחרון" נשמרת איכות ההדפסה גם כאשר הטונר עומד להסתיים והבלאי הטבעי של רכיבי המדפסת פוחת משמעותית. כשאיכות ההדפסה נשמרת, נחסך כסף רב בכך שלא נזרקות ההדפסות האחרונות שיצאות לא איכותיות מהמדפסת. כמו כן הטונרים החדשים יותר ידידותיים לסביבה בהשוואה לטונרים ממוחזרים ולאלה של המתחרים.

ירון פרץ, מנהל חטיבת ההדפסה בחברת גטר טק, אומר: "אנו מיישרים קו עם הצרכים בעידן החדש, בנוסף לשימוש ידידותי יותר של המדפסת. מדפסת אינה רק מדפסת, היא כלי עבודה שסורק ומעביר מידע לאימייל. זהו כלי עבודה שטומן בחובו פתרונות רבים. כולם כאחד משולבים בקו המדפסות החדש של לקסמרק. אנו מובילים את שוק ההדפסה ונמצאים במקום הראשון במכירה של מדפסות A4 שחור לבן. במהלך השנה נוביל אתה השוק גם במדפסות המשולבות".

אירועים קרובים