בגוגל לא רוצים "מגרעות"

החברה הודיעה כי לא תרשה להפיץ מ-Google Play אפליקציות למכשירים שיש להם מסך עם יותר משני Notches ● נכון לעכשיו, אין חברה שמציעה מכשיר כזה

Google Play - בלי אחת האפליקציות היותר פופולריות של הזמן האחרון, הלוא היא פורטנייט

גוגל לא תרשה להפיץ אפליקציות מהחנות שלה, Google Play, למכשירים מבוססי אנדרואיד שיציעו מסך עם יותר משתי "מגרעות" (Notches). החברה מסרה על כך בפוסט שהעלתה לאתר המפתחים לאנדרואיד.

בפוסט התייחסה גוגל להתנהלות של המפתחים וכיצד הם צריכים להתייחס למגרעות שהתחילו להופיע במכשירים מאז Phone 1 של Essential – ועוד יותר לאחר שאפל אימצה את המגרעת ואף הגדילה אותה ב-iPhone X.

יצוין כי לא מדובר בשתי מגרעות לבחירת היצרניות, אלא במגרעת אחת לכל היותר למעלה ולמטה. "במכשירים יכולה להיות מגרעת אחת בלבד בכל צד קצר שלהם. זה אומר שאתם לא תיתקלו במספר מגרעות בקצה יחיד או ביותר משתי מגרעות במכשיר אחד, ולא תראו מגרעת בצד הימני או השמאלי הארוך של המכשיר. במסגרת המגבלות הללו, המגרעות יכולות להיות בכל מקום שהיצרניות ירצו", הבהירה החברה.

נכון להיום, לפי הספירה של גוגל, 11 יצרניות של מכשירי אנדרואיד כבר שיבצו מגרעת במסך של מכשירים שהציעו לשוק, ובסך הכל מדובר בכ-16 דגמים. עם זאת, יש לציין שבדרך יש עוד הרבה מאוד מכשירים עם מגרעת כזו או אחרת – ובכל מקרה, כמעט כל היצרניות הגדולות כבר שלחו ידן בהיבט הזה.

בנוסף, נכון להיום עוד לא הייתה יצרנית שהציעה מכשיר עם שתי מגרעות, בגודל כלשהו. אולי עכשיו מישהי תקבל רעיון מהפרסום של גוגל.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסולין אילן

    ברצוני להשתמש באפליקציה

  2. ברכה וייסמן

    אני לא מוצאת את הדרופבוקס שהיה לי קשור במוזיקה מקהלת בית הלוחם חיפה.אני מודה לכם מראש עבור העזרה

אירועים קרובים