עכשיו זה רשמי: גוגל צוחקת על המתחרות

שחררה סרטון ראשון מסוגו בו היא משווה את מחשבי הכרומבוק המבוססים על מערכת ההפעלה של Chrome OS למחשבים הניידים המתחרים

חדש בכרום: זיהוי משתמש באמצעות Passkey.

 

 

גוגל (Google) שחררה סרטון ראשון מסוגו בו היא משווה את מחשבי הכרומבוק (Chromebook) המבוססים על מערכת ההפעלה של Chrome OS למחשבים הניידים המתחרים.

באופן לא מפתיע הסרטון בן הדקה לועג לניידים שמבוססים על Windows 10 של מיקרוסופט (Microsoft) ו-macOS של אפל (Apple). הוא מציג מגוון רחב מאוד של תקלות שיכולות להתרחש במחשבים המבוססים על שתי מערכות ההפעלה הללו ואת הקשיים בהם אפשר להיתקל בזמן שרוצים לעדכן את המחשבים, ולעומת זאת עד כמה הכל עובד חלק ונקי מתקלות במחשבי ה-Chrome OS החדשים.

"אם אתם רוצים הגנה נגד וירוסים, אם אתם רוצים עדכונים אוטומטיים, אם אתם רוצים סוללה שעובדת כל היום, אם אתם רוצים זמן טעינה קצר יותר, אם אתם רוצים מחשב שמתחיל לעבוד מהר יותר, אם אתם רוצים מחשב שטוען יישומים מהר יותר, אם אתם רוצים פחות השתהות, אם אתם רוצים סוג חדש של מחשב נייד, אז תכירו את הכרומבוק שלכם", טוענת גוגל בסרטון, תוך שהיא מתייחסת לכל היבט כמעט שקיים בתפעול ובעבודה עם ניידים.

תקופה בה מתחילות הרכישות של המחשבים הניידים לקראת החזרה ללימודים

גוגל גם הקפידה לציין את הנגישות שמציעה כיום מערכת ההפעלה שלה לחנות האפליקציות של אנדרואיד ולכמות הגדולה מאוד של האפליקציות החינמיות שזמינות באמצעות זה, וכן באמצעות חנות האפליקציות של הדפדפן כרום (Chrome).

הסרטון. מתוך YouTube/

הסרטון הזה מגיע, כנראה לא במפתיע, בתקופה בה מתחילות הרכישות של המחשבים הניידים לקראת החזרה ללימודים ולפחות בארצות הברית, מחשבי ה-Chromebook שולטים בשוק. עם זאת התחרות לאחרונה התגברה, גם בגלל מיקרוסופט שהשיקה את טאבלט ה-Surface הזול ביותר שלה כדי לחדור חזק יותר לשוק החינוך, וגם בגלל שבאפל מתכננים iPad זולים יותר שיתאימו למכירות לתלמידים וסטודנטים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים