"פלאג אין" : להתחבר לעמיתים למשרד בסגנון יפני

ענת ועודד גולן חזרו לארץ מיפן והביאו עמם את האהבה לקריוקי לרשת מועדוני הקריוקי "פלאג אין"

26/07/2018 13:05
HiTechStyle

את הרעיון לבניית מתחם הקריוקי פלאג אין (PlugIN) הביאו ענת ועודד גולן מיפן, עת התאהבו בחיידק של זיוף שירי הקיטש בחברותא. ביפן מהווה הקריוקי ספורט לאומי של ממש, כאשר מדי יום מתכנסים עמיתים ואנשי עסקים לשיר יחד את השירים שהם אוהבים ב K-Box: אלפי חדרים פרטיים שהוקמו בדיוק למטרה זו.

לאחר חמש שנים מרתקות, שבהן התגוררו בטוקיו במסגרת שליחות של עודד כסמנכ"ל קומברס העולמית, החליטו לפתוח בלבנט את רשת מועדוני הקריוקי "פלאג אין" שמתרגמת משהו מהחוויה היפנית שלהם, לישראלית.

מבחינתם, זה היה לזהות צרכים אוניברסליים – לאכול, לשתות, לשיר, לרקוד – ולייצר להם מקום עברי. הישראלים, לדבריהם, אומת ה"על האש", מדורת השבט וה"חפלה", צריכים מקום בו ניתן לשיר בגרון ניכר מבלי שהשכנים ינתקו את החשמל, וזה עוד מבלי להזכיר את חוק הרעש שנתן מכה אנושה למסיבות הקריוקי הביתיות. ענת, עובדת סוציאלית בעברה, אף מוסיפה כי "יש במוזיקה ובשירה משהו תרפויטי".

מיקה חריט, מעין זייד, אשכר אסתרלות, יובל גולן ועומר בכר בפלאג אין. צילום: איתי סיקולסקי.

מיקה חריט, מעין זייד, אשכר אסתרלות, יובל גולן ועומר בכר בפלאג אין. צילום: איתי סיקולסקי.בטוקיו איפשרו מתחמי הקריוקי לענת ועודד לספוג את החוויה המוסיקלית המקומית והבילוי המהנה הפך לחלק בלתי נפרד מחיי משפחתם, חבריהם ואורחיהם. כאשר שבו לארץ, גמלה בלבם ההחלטה לייבא לכאן את המודל. ענת גיבשה את החזון ואת תפיסת השירות המיוחדת של PlugIn, גייסה את עודד למשימה ומאז הכול פשוט קרה.

לאחר פתיחת המועדון הראשון ברמת החייל הלהיבו השניים את חבריהם אריאלה ואיליק רוז'נסקי ושילוב של חברות, חזון, יוזמה וזיהוי פוטנציאל עסקי, איפשר את צמיחת המיזם לרשת. כיום פועלים ברשת 6 סניפים בפריסה ארצית: תל אביב רמת החייל, ראשון לציון, רמת ישי- מתחם Street Mall , באר שבע, אילת וכפר סבא. סניף נוסף נפתח במיאמי ארצות הברית לפני כשנה.

יעל דקל, שרון נבון, אורין ליאור, טל מאויסט ויעל ניסים. צילום: איתי סיקולסקי

PlugIN רמת ישי – בלב העמק המתעורר

מתחם "פלאג אין רמת ישי" משתרע על שטח של כ-800 מ"ר בלב עמק יזרעאל, מתחם ה-Street Mall שוקק העסקים וההיי-טק המקומי וכולל 16 חדרים פרטיים מעוצבים בגדלים שונים המותאמים לארח החל מזוג בחדרים הקטנים, ועד כ-100 אורחים באולם האירועים.

האורחים בוחרים כיצד ירצו לבלות ומזמינים חדר בהתאם למספר המשתתפים ולאופי המפגש. המעצב, ירון טל, עיצב את המקום בהשראת סגנונות מוסיקליים שונים. כשנכנסים למתחם, התגובה האינסטינקטיבית היא wow.

מאחורי הפרויקט שותפים ארבעה חברים וותיקים שחברו יחד להקמת הקומפלקס, אריאלה רוז'נסקי מרמת ישי, אבי מלמד (בעל משרד ההפקות "בימות" בירושלים), רוני לוי, ובעלי הרשת- ענת ועודד גולן.

בהגדרה, מדובר במועדון חדרי קריוקי פרטיים, אבל מניפת האפשרויות שמוצעות במתחם גדולה. הודות לאקוסטיקה המצוינת בחדרי האירוח, ניתן לקיים מספר רב של אירועים בו זמנית מבלי לפגוע בפרטיות של המבלים השונים השוהים באותה עת במתחם. החדרים מאובזרים במערכות סאונד, מולטימדיה וספריית קריוקי הכוללת למעלה מ-38,000 שירים בכל הסגנונות. ניתן להכין מבעוד מועד את רשימת השירים המבוקשת לאירוע או, לחלופין להכין אותה ב"שלוף" תוך כדי תנועה במקום.

פלאג אין. צילום: איתי סיקולסקי.

פלאג אין. צילום: איתי סיקולסקי.

לרשות המבלים פתוחה מסעדה שניתן להזמין בה מזון ומשקאות ממגוון תפריטים. בכל חדר יש ספות ישיבה, שולחנות אירוח, מסך פלזמה, טאבלט ומיקרופון קווי ואלחוטי. חדרי האירוח כוללים גם ציוד צילום והקלטה, המאפשרים למבלים, הן באירוע פרטי והן עבור שימוש עסקי, לתעד את האירוע ולשדר אותו חי אונליין. ניתן להביא כלי נגינה מהבית על מנת להעצים את השמחה.

התשלום – לפי שעות. 20 שקלים לאדם לשעה, כאשר ניתן להזמין חבילת אירוח הכוללת ארוחה מלאה ("אכול כפי יכולתך") בתעריפים הנעים בין 170 ל- 245 שקלים לסועד. ימי עיון, סדנאות ODT , סדנאות פיתוח מנהלים, כנסי הדרכה, כנסים שנתיים, ימי גיבוש ומגוון אירועים עסקיים נערכים כל העת במתחמי פלאג אין ברחבי הארץ, כאשר החברה משלבת בין התשתיות החדשניות הנדרשות לאירוע מקצועי ומכובד, עם מטבח שף ובניית תמהיל אירוע בהתאם לאופי הקהל.

פלאג אין. צילום: איתי סיקולסקי.

פלאג אין. צילום: איתי סיקולסקי.

פלאג אין טלפון: 04-6801561, כתובת: רחוב האיקליפטוס 3 ברמת ישי. לפרטים נוספים לחצו כאן 

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אחד שיודע

    לפחות תרשמו ששילמו לכם כדי לשים את הכתבה. מאד קשור לאתר... הייתי שם, יש חדרי קריוקי פי אלף יותר שווים

אירועים קרובים