טביעת האצבע של סמסונג

דו"ח שפרסם האנליסט הידוע מינג-צ'י קאו מגלה כי בסתיו הבא תשיק החברה שלושה מכשירים חדשים עם טביעת אצבע על גבי המסך

Galaxy S9. איך ייראה הדור הבא? צילום: סמסונג

ייתכן שמכשירי הגלאקסי S10 – סדרת מכשירי הדגל של סמסונג (Samsung) הם בעלי פוטנציאל להיות המכשירים המלהיבים ביותר של שנת 2019. לפי דו"ח שפרסם האנליסט הידוע מינג-צ'י קאו, שהוא בעל מוניטין של מי שמדייק בתחזיותיו על הפרטים הטכניים של מכשירים צפויים, תשיק החברה בשנה הבאה שלושה מכשירים בסדרת גלאקסי S10: הראשון, הסטנדרטי, עם מסך 5.8 אינץ, השני, S10 Plus, בעל מסך 6.1 אינץ', והגדול ביותר, S10 Pro או הגלאקסי X – בעל מסך 6.4 אינץ'.

מלבד החידוש הזה (שמזכיר משום-מה את הידיעות על שלושת מכשירי ה-iPhone החדשים הצפויים בסתיו הקרוב), תהיה גולת הכותרת תכונה חדשה, של טביעת אצבע על גבי המסך (FOD – Fingerprint On Display), שמשמעותה היא כי המשתמשים יוכלו לסרוק את טביעת האצבע שלהם על ידי הנחת האצבע על המסך ולא על כפתור ייעודי.

בהתאם לדיווח שפרסם קאו, שני המכשירים הגדולים יותר מהסדרה יהיו בעלי תכונת ultrasonic FOD, בעוד המכשיר הקטן יותר יהיה בעל חיישן טביעת אצבע ייעודי בצדו של המכשיר.

"תקדם באגרסיביות את התכונה של סריקת האצבע על המסך"

במכשירי גלאקסי S9 האחרונים של החברה נמצא חיישן טביעת האצבע בגב המכשיר. כזכור, היו ידיעות רבות על כך שאפל (Apple) מתכננת להסיר את קורא טביעת האצבע ממכשירי ה-iPhone שלה וכי היא צפויה להשיק בסתיו הקרוב שלושה מכשירים ללא חיישן טביעת אצבע, שיכללו כנראה את טכנולוגיית זיהוי הפנים שלה.

להערכתו של קאו, סמסונג תקדם באגרסיביות את התכונה של סריקת האצבע על המסך, לאור העובדה שאפל, עד כמה שידוע, אינה מתכננת במכשיריה הקרובים תכונה דומה.

לפי דיווחו של קאו, התכונה החדשה צפויה להיות משולבת במכשירי סמסונג היוקרתיים וב-Note 10, שמתוכנן לסתיו 2019. לדבריו, רכיב ה- ultrasonic FOD מיוצר על ידי GIS ו-O-film, ומבוסס על תוכנה של קואלקום.

עוד מעריך קאו בדו"ח שלו, כי סמסונג תייצר בשנה הבאה 40 מיליון מכשירי גלאקסי S10 – שרובם יהיו משני הדגמים הגדולים והיקרים יותר, וכ-14 עד 16 מיליון מכשירי Note 10.

הדו"ח של קאו יועד למשקיעים של ספקיות באסיה, ולדעתו הרכיב החדש הוא בעל פוטנציאל רב להתרחב גם למכשירים אחרים.

בתוך כך, התפרסמה אתמול שמועה, כי במכשיר הגלאקסי S10 ישולב זיכרון RAM בגודל 8 ג'יגה-בייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים