אדוונטק תשווק מוצר לשדרוג מערכות מבוססות סאפ של Gateway

המוצר, Meister, מאפשר הנגשה של המידע המוכמן בתוך מערכת הסאפ ומספק נראות, יכולת הרחבה, גמישות ושליטה במידע ממגוון מכשירים נייחים וניידים, תחת רמת אבטחה גבוהה

שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק. צילום: יח"צ

אדוונטק הודיעה היום (ג') כי תחל לשווק ולהטימיע בבלעדיות בישראל את Meister, מוצר מבית Gateway Architects המשדרג מערכות מבוססות סאפ (SAP).

מוצר התוכנה מאפשר הנגשה של המידע המוכמן בתוך מערכת הסאפ ומספק נראות, יכולת הרחבה, גמישות ושליטה במידע ממגוון מכשירים נייחים וניידים, תחת רמת אבטחה גבוהה. בכך משחרר Meister יכולות שאצורות בתוך מערכת הסאפ ועל פי שתי החברות אינן באות לידי ביטוי בשימוש בפלטפורמה הסטנדרטית בלבד.

Gateway, שמשרדי ההנהלה שלה ממוקמים בטקסס, מפתחת אלגוריתמים ומהדרים לסביבת סאפ, על ידי שימוש בבינה מלאכותית ולימודי מכונה, יצרה החברה פתרונות, ובהם Meister, המאפשרים ביצוע יעיל של טרנזקציות עם SAP NetWeaver.

פרופ' אנדרי רוזנטל, שותף מייסד וסמנכ"ל הטכנולוגיות של Gateway, יציג במסגרת כנס iSUG הקרוב, שיתקיים ב-18 ביולי, בהפקת אנשים ומחשבים, כיצד ניתן ליישם אנליטיקה חיזויית ולימודי מכונה במערכות סאפ, באמצעות Meister.

שמוליק לשם, מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק, אמר כי "יישום Meister הציג תועלות מוכחות ביותר מ-200 ארגונים מובילים בארצות הברית ואנחנו מביאים את החדשנות הזו לשוק הישראלי. התגובות להשתתפות נציג Meister באירוע היו נלהבות, וכבר נקבעו יותר מ-10 מפגשי מנהלים במשך תקופה מרוכזת של חמישה ימים".

לדברי ירון מירפלד, מנכ"ל Gateway, "ההסכם עם אדוונטק הוא הזדמנות לשיתוף פעולה עם חברה בעלת מוניטין עולמיים בתחומה, וקשרים עסקיים עם החברות המובילות בישראל. חלק מחברות אלה נסחרות גם בשוק ההון האמריקני".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים