נתן גביש מונה למנכ"ל השלוחה הישראלית של ענקית השירותים DXC

העובדה שהחברה החליטה לאייש את התפקיד במנהל ישראלי מעידה על האמון הרב שלה בשוק המקומי ופעילותו ● גביש היה ממקימי שלוחת אורקל בישראל והביא לארץ את סיילספורס עוד לפני פריצתן של השתיים

נתן גביש, מנכ"ל השלוחה הישראלית של DXC. צילום: קובי קנטור ז"ל

נתן גביש, שכיהן עד לא מכבר כסגן נשיא לפיתוח עסקי בסיילפורס (SalesForce), מונה לתפקיד מנהל השלוחה הישראלית של DXC. החברה הייתה עד לפני שנה חלק מ-HPE ובעקבות המיזוג עם CSC שמה של החברה שונה והיא התנתקה מ-HPE

DXC נחשבת לחברת השירותים הגדולה בעולם עם 170 אלף עובדים, 6000 לקוחות, 250 שותפים עסקיים ברחבי העולם, עם מחזור הכנסות של למעלה מ-25 מיליארד דולר. החברה פעילה גם בשוק הישראלי עם נוכחות מכובדת של 700 עובדים המפוזרים אצל שורה ארוכה של לקוחות מהגדולים במשק. החברה עוסקת בהטמעה וניהול פרויקטים בארגונים השונים. בין היתר היא אחראית על ביצוע פרויקט תעודות הזהות החכמות עבור משרד הפנים.

לחשוף את פעילות החברה בצורה יותר גדולה

יצוין כי עד כה נוהלה השלוחה הישראלית על ידי מנכ"ל מחו"ל והעובדה שהחברה החליטה לאייש את התפקיד במנהל ישראלי מעידה על האמון הרב שלה בשוק המקומי ובפעילות שלו. אולם למרות הנוכחות הבולטת שלה בארץ, החברה פעלה עד כה מתחת לראדאר ללא כל חשיפה חיצונית כלשהי. נוכח הדברים האלו, אחת המשימות של גביש עם כניסתו לתפקיד, תהיה לחשוף את פעילות החברה בצורה יותר גדולה ולהגדיל את היקף הפעילות. החברה מתחרה בארץ, בין היתר, בחברות השירותים הגדולות כמו מטריקס, One1, נס וחילן.

גביש, בן 63, הוא אחד המנהלים הוותיקים והמנוסים בשוק ה-IT בישראל. בין היתר נמנה על המנהלים הראשונים שהקימו את השלוחה של אורקל (Oracle) בישראל, אחר כך שימש בתפקידי ניהול במטריקס ובוואן וכאמור לפני עשור הביא את סיילפורס לארץ, כאשר החברה עצמה כלל לא הייתה ידועה בעולם.

בפוסט שפרסם השבוע בפייסבוק (Facebook) כתב בין היתר גביש: "לפני 30 שנה התחלתי לעבוד עם חברה לא כל כך ידועה. ללא לקוחות, ללא עובדים וללא שותפים עסקיים בארץ. שמה – אורקל. ,מה קרה אחר כך כולם כבר יודעים. לפני 10 שנים הבאתי לארץ חברה לא כל כך ידועה. ללא לקוחות, ללא עובדים וללא שותפים עסקיים שמה סיילפורס. כיום היא מובילת שוק בתחום. בין לביi ניהלתי חברה שדחפה מותגים אחרים מובילים…Red Hat, Peoplesoft, Business Object, BMC ועוד.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סימון רונן

    בהצלחה רבה למנכ"ל ולעובדים ?

אירועים קרובים