אפל מאשרת: יש בעיה במקלדת ה-MacBook

תווים שלא מופיעים על המסך בעת שמקלידים אותם, תווים חוזרים על עצמם באקראי, ויתר כשלי מקלדת - הענקית מקופרטינו מודה כעת כי מדובר בתקלות גורפות ומבשרת כי ניתן להגיע לחנויות או למרכזי השירות המורשים בכדי לקבל תיקון בחינם למקלדות או אפילו לקבל החזר כספי

האם הדור הבא שלו מתקרב? MacBook של אפל. צילום אילוסטרציה: BigStock

לאחר כמות גדולה מאוד של תלונות ודיווחים על תקלות במנגנון המקלדת במחשבי ה-MacBook, חברת אפל (Apple) מאשרת שאכן יש בעיה.

הבעיה, כך מודה אפל, קשורה למנגנון המקלדת שבו התחילה החברה להשתמש במהלך 2015 במחשבי ה-MacBook וה-MacBook Pro שלה. המנגנון, שמכונה 'פרפר' (Butterfly), גרם בחלק גדול של המחשבים הללו שהגיעו לשוק לתקלות מתסכלות במיוחד, שרק הפכו למתסכלות יותר מכיוון שאפל שמרה על שתיקה ולא הודתה, עד עכשיו, שמדובר בתקלה גורפת.

התקלות האפשרויות, כפי שפרסמה החברה בהודעה שלה, הן: תווים שלא מופיעים על המסך בעת שמקלידים אותם, תווים שחוזרים על עצמם באופן בלתי צפוי לכאורה בגלל שמשאירים את האצבע על המקש, או הרגשה שמהקשים 'נדבקים' או לא מגיבים מבחינה פיזית כמו שצריך ללחיצה עליה. מדובר בתקלות שיכולות להתרחש בנפרד או ביחד.

לפי ההודעה של אפל, כל מי שמגלה שיש תקלה במקלדת שלו, באחד מהדגמים שפרסמה בדף הייעודי לנושא, יכול להגיע לחנות או למרכז שירות מורשים כדי לקבל תיקון בחינם למקלדת. אם משתמש כבר תיקן את המקלדת בעלות כספית, הוא יכול לפנות לאפל כדי לבקש החזר.

החברה אף הודיעה שהיא האריכה את התמיכה במקלדת בלבד, ולא בכל המחשב, לארבע שנים מיום רכישתו.

הדגמים שבהם תיתכן תקלה מתחילים כבר ב-MacBook עם מסך הרטינה בגודל 12 אינץ', שהשיקה החברה בתחילת 2015 – כך שמדובר בתקלה ממושכת יחסית. היא יכולה להופיע גם בגרסאות תחילת 2016 ו-2017 של המחשב המסוים הזה, וכן במחשבי MacBook Pro עם מסכי 13 ו-15 אינץ' מ-2016 ו-2017. בסך הכל מדובר בתשעה דגמים בהם הותקן מנגנון שייתכן שהוא לקוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים