שני סטארט-אפים רפואיים זכו בתחרות של הבינתחומי

טכנולוגיה המאפשרת לכבדי שמיעה לנהל שיחות בסאונד מותאם אישית, מכשיר רפואי המודד ממרחק את דופק של תינוקות ובכך מונע מוות בעריסה והתאמת זני קנאביס על סמך מידע גנטי - אלה הזוכים בתחרות הסטארט-אפים של מועדון היזמות של הבינתחומי

17/06/2018 18:10
הסטארט-אפים הזוכים בתחרות של הבינתחומי 2018. צלם: מרק ז'לקובסקי

פיתוח טכנולוגיה להתאמת שמע אישית על פי בדיקת שמיעה של הסטארט-אפ TuneFork זכה במקום הראשון בתחרות הסטארט-אפים הסטודנטיאלית הארצית לשנת 2018 של מועדון היזמות במרכז הבינתחומי הרצליה וקרן מיראז'.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה משפרת את חייהם של כבדי השמיעה ובני הגיל השלישי בכך שהיא מאפשרת להם לנהל שיחות טלפון, לשמוע מוזיקה ולצפות בסרטונים בסאונד מותאם אישית. Tunefork כבר זכתה בתחרויות סטארט-אפים בארץ ובעולם ורשמה שני פטנטים.

במקום השני בתחרות זכה PulseOr – מיזם בתחום הציוד הרפואי המודד, ממרחק וללא מגע ישיר, את הדופק ומצבם הבריאותי של תינוקות, ובכך מונע מוות בעריסה.

במקום השלישי זכתה Eyeron – פיתוח של מערכת מבוססת רחפנים זעירים שמאפשרים למגיבים הראשונים לקבל וידאו בזמן אמת מתוך מבנים מסוכנים, מבלי לסכן את חייהם.

בפרס חביבי הקהל זכה המיזם Gene420, שמתאים זני קנביס על ידי הצעת המוצר המתאים ביותר למשתמש, על סמך ניתוח המידע הגנטי שלו.

פרסים בשווי 70 אלף דולר

מועדון היזמות בבית הספר ליזמות בבינתחומי הרצליה קיים השנה את הPitch Night השנתי בפורמט ארצי. באירוע הציגו 15 סטארט-אפים שנבחרו מתוך 85 מיזמים אשר הגישו את מועמדותם. הסטארט-אפים הם מהמוסדות האקדמיים המובילים בישראל – הבינתחומי הרצליה, אוניברסיטת תל אביב, הטכניון, אוניברסיטת בן גוריון, האוניברסיטה העברית, המכון הטכנולוגי בחולון ועוד.
שלושת המקומות הראשונים זכו בפרסים בשווי של 70 אלף דולר הכוללים מלגה לתוכנית החדשנות של קרן מיראז' בקליפורניה ובפרסים כספיים למימון המיזמים.

חבר השופטים כלל את רונה שגב, מייסדת שותפה בקרן הון-הסיכון TLV Partners, זוהר לבקוביץ׳, יזם היי-טק ומשקיע הון-סיכון ישראלי, אורלי שטרן יצחקי, מנהלת תחום דיגיטל וחדשנות במנורה מבטחים, רונן סולומון מאלטשולר-שחם Benefits, עו״ד נמרוד ורומן ממשרד יגאל ארנון ושות', וענבל אריאלי, מנכ"לית שותפה של Synthesis.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים