כל שוק הטלפונים כולו – אפל אחד גדול

לפי דו"ח Strategy Analytics, ולמרות כל ההערכות המוקדמות, מכרה החברה לא פחות מ-16 מיליון יחידות של הטלפון החדש שלה iPhone X ברבעון הראשון של 2018

חיים בבועה. צילום: olga_hmelevska/BigStock

אפל (Apple) ממשיכה לשלוט בשוק הטלפונים כשבוחנים אותו בהיבט של דגמי המכשירים הנמכרים ביותר.

לפי דו"ח של חברת מחקרי השווקים Strategy Analytics, ולמרות כל ההערכות המוקדמות, מכרה החברה לא פחות מ-16 מיליון יחידות של הטלפון החדש שלה iPhone X ברבעון הראשון של 2018.

לא רק ש-iPhone X היה הנמכר ביותר, הוא גם נמצא בפער משמעותי מאוד מהמכשיר במקום השני שהוא גם כן מכשיר חדש של אפל, והפעם iPhone 8. אפל מכרה 12.5 מיליון יחידות של המכשיר הזה, ואחיו שהושק יחד איתם, ה-iPhone 8 Plus מכר 8.3 מליון יחידות והגיע למקום השלישי. במקום הרביעי, עוד מכשיר של אפל, והפעם זה ה-iPhone 7 שהושק אמנם כבר לפני יותר משנה, אבל עדיין נמכרו 5.6 מליון יחידות שלו גם ברבעון הראשון של השנה הנוכחית.

את המקום החמישי תפס ה-Redmi 5A של שיאומי (Xiaomi), טלפון לשוק הכניסה של החברה שפופולרי במיוחד בהודו ובסין. אחד המכשירים החדשים של סמסונג (Samsung) שהושקו בשליש האחרון של הרבעון, ה-Galaxy S9 Plus, תופס את המקום השישי עם 5.3 מיליון יחידות.

עם זאת יש לציין שנתח השוק הכללי של ששת המכשירים המובילים מגיע בסיכומו של דבר לכ-16.4% בלבד.

שוק הטלפונים מגוון כיום אולי יותר מתמיד, אבל גם הוא גם הצטמצם משהו. לפי החברה, מכירות הטלפונים ברבעון הראשון של 2018 הסתכמו ב-345.4 מיליון יחידות, וזאת לעומת 353.8 מיליון יחידות ברבעון הראשון של 2017, ירידה של כ-2.4%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים